ראש אגף הדוברות בהסתדרות העובדים, יניב לוי, שוחח הבוקר (שני) עם ליאור רוזנפלד ברדיו צפון 104.5FM על הודעת הסגירה של "טכנולוגיות להבים" ופיטורי 900 העובדים במקום. הוא הודיע: "ממחר נכריז במפעל על סכסוך עבודה ונפעל במלוא העוצמה מול מי שפעל בברוטליות מול העובדים".

מפעל הענק של סטף ורטהיימר ייסגר: 900 עובדים יפוטרו  

תחילה, התייחס לוי לקמפיין ההסתדרות נגד יוקר המחייה: "אנחנו יוצאים בקמפיין שאומר די ליוקר המחייה, אנחנו רוצים פעולות ותשובות איך נלחמים בו. בהסכם הקואלציוני מדברים על תפקידים והעברת אגפים, אבל אף אחד לא לא מדבר על יוקר המחייה. יש לנו אינפלצייה גואה, השקל שלנו לא שווה כמו לפני שנה ויש כאן מליון איש שמרווחים שכר מינימום".

 הוא המשיך: "אנחנו הוכחנו שאנחנו מובילים את הרפורמות הכי גדולות בחברת החשמל, בנמלים, במכון התקנים. העובדים לא קובעים את מחירי החשמל, ופתיחת שני נמלים חדשים השאירו את הנמל בבעלות המדינה ריק, אז בוא נמוסס את הדעה הזאת וחפשו את האשם, שהיא הממשלה. אין לנו יציבות שילטונית כבר שלוש שנים".
 
לוי התייחס לסגירת מפעל "טכנולוגיות להבים", ואמר: "אין לי מילים על האכזריות של ההנהלה שדאגה לסגור מפעל בהודעה במייל ל-900 עובדים. מדובר במפעל שהוא פאר היצירה שייסד סטף ורטהיימר ז"ל. עשו זאת במהלך חד צדדי ואנחנו לא נשתוק, כבר ביממה הקרובה נכריז על סכסוך עבודה במפעל ונפעל מול ההנהלה במלוא העוצמה. לא ייתכן שבשנת 2022 יתייחסו לעובדים כשורה באקסל. 900 משפחות לא ישנות בלילה ולא ניתן לפגוע בהם".