שוקי אברהם,  הבעלים של 'שוקי מיני מרקט' שברמת גן, שוחח הערב (חמישי) עם ליאת רון ואריה מליניאק ב־103fm על גל עליות המחירים וסיפר על האופן שבו יוקר המחייה פוגע בעסק הקטן שלו: "אנחנו בקושי שורדים את היום".

"החברות הגדולות מרשות לעצמן לייקר את המוצרים, ולנו קשה לתת את סל הקנייה הנמוך שאפשר לתת. לרשתות הגדולות יש כוח להילחם, ולנו אין - אז אנחנו נפגעים, וגם הלקוח עצמו נפגע. לנו מעלים את המחירים מהיום הראשון ואנחנו פוגעים בלקוחות שלנו. אני מרגיש את הירידה אצלי בסל הקנייה".

כשנשאל במה זה מתבטא הביא לדוגמא את הקוטג', ואמר שהוא הפך להיות מוצר מותרות: "אנשים לא קונים אותו כי התחילו לייקר אותו. אני נפגע המון גם בזה. לא מדבר על עוגיות ושתייה וממותקת אני מתחיל להיפגע בדברים הבסיסיים ביומיום. כרגע באזור שלי, בקהל הלקוחות שלי, עדיין עושים את החישובים ולא תמיד קונים".

כשנשאל אם אנשים ממשיכים לרשום אצלו אמר שכן, למרות שהם רושמים באחוזים בודדים. האם הם רושמים יותר מאז עליית המחירים? לדבריו, בהחלט כן. "אתה מוצא לתחליפים לחברות הגדולות?", נשאל לסיום בעל המינימרקט, ואמר: "אני לא מצליח. אנחנו חוזרים אליהם ונפגעים. המצב לא משתפר".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM