חברת הטכנולוגיה מטריקס עוברת השבוע לקומפלקס ההייטק O-TECH בכפר סבא, הכולל מגדל בן 18 קומות בשטח 30 אלף מ"ר. ל"מעריב" נודע כי הסכם השכירות הוא ל־10 שנים עם אופציה ל־10 שנים נוספות. דמי השכירות הם 200 מיליון שקל לאורך כל התקופה. המעבר לקומפלקס החדש, שיהיה ברבעון האחרון של 2023, יאפשר לחברה לאחד את כל 11 אלף העובדים באתרים השונים ברחבי הארץ במתחם אחד ולחזק את התיאום בין חטיבותיה השונות. הבניין יכלול מרחבי העשרה, חדר כושר ומרחבי עבודה אישיים ושיתופיים.

הקומפלקס בכפר סבא מאכלס משרדים של חברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות. הוא משתרע על 100 אלף מ"ר בתוספת שטחי חניה ושוויו נאמד במיליארד שקל. המתחם שוכן בסמוך למרכז הבילוי והבידור אושילנד שיאפשר גם עיסוק לילדים.

במתחם פועלות כיום חברות כמו סודה סטרים, ריג'וס, פינסטרה, Ai־Tech, Next Insurance, סגמנט, אסטרזניקה, נובו נורדיסק ואחרות. פרויקט O-TECH נמצא בבעלות חברת אושירה שבניהול גולן דותן. מדובר בזרוע הנדל"ן של קבוצת SK GROUP, בבעלות איש העסקים סמי קצב. מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן: "כחברה שמובילה את השוק הטכנולוגי בישראל, מטריקס מתחדשת במתחמי עבודה טכנולוגיים וחדשניים. אנו חברה דינמית שלא מפחדת לעשות שינויים תוך כדי תנועה כדי לשפר לעובדים את סביבת העבודה".