חברת הביטוח ליברה נכנסה לתחום ביטוחי המשכנתאות במחירים שוברי שוק, ומשיקה את ביטוח המשכנתה הזול ביותר בהתאם לחשבון רשות שוק ההון באוצר.

החברה, שעסקה עד היום בתחום הביטוח האלמנטרי (רכב ודירות), מתחילה לשווק ביטוחי משכנתה הכוללים מבנה וביטוח חיים. מאז הקמתה לפני למעלה מארבע שנים שינתה ליברה את פני ענף הביטוח בישראל והובילה מהלכים ובהם מהפכת ניוד בביטוחי הרכב, מעבר למודל תמחור מבוסס קילומטראז', ביטוח לחיות מחמד עם תשלום תביעות אונליין ועוד.

לצורך השוואה, אישה לא מעשנת בת 27 שקיבלה משכנתה של מיליון שקל ל־20 שנים תשלם בליברה 3,810 שקל לאורך כל התקופה בהשוואה למחיר ממוצע של 6,912 שקל בשאר החברות בענף. גבר מעשן בן 40 ישלם באותם תנאים לליברה 21,600 שקל לאורך כל התקופה בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 36,519 שקל. ליברה תציע כעת בתהליך אחד מוצר ביטוחי מקיף למשכנתה, הכולל גם ביטוח מבנה וגם ביטוח חיים.

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית: "ליברה מובילה מהפכה במחירי ביטוח המשכנתה. ביטוח חיים למשכנתה מלווה אותנו לאורך שנים רבות. לכן חשוב להבין מה תהיה העלות הכוללת עד סוף תקופת הביטוח. הצרכן יוכל לחסוך אצלנו אלפי שקלים באמצעות תהליך דיגיטלי מהיר".