חברת הציוד המשרדי העסקי 'גרפיטי', השנייה בגודלה בישראל, יוצאת השבוע בהשקת מותג פרטי של מוצרים מובילים שהיא משווקת. כך נודע ל"מעריב". ההנהלה משקיעה במהלך מאחר שהיא קוראת את מגמות השוק, שדורש תמורה גדולה יותר להשקעה.

המותג הפרטי התרחב בזכות יזמים מהשוק הקמעונאי דוגמת שופרסל, לייף של סופרפארם או רמי לוי. המוצרים במותג גרפיטי מיוצרים אצל טובי היצרנים. ההשקעה במהלך הכוללת מוצרי נייר למיניהם, מוצרי ניקוי, ציוד משרדי וכלים חד־פעמיים נאמדת ביותר ממיליון שקל. המהלך השיווקי יקודם בדיגיטל באמצעות משרד פרסום שהחל את עבודתו החודש. המותג עוצב על ידי איל פנחסי, לשעבר מנהל העיצוב של יוניליוור.

גרפיטי מנוהלת בשלוש השנים האחרונות על ידי אדם בן טולילה והיא בבעלות קבוצת אינפיניה (נייר חדרה לשעבר). החברה סיימה את 2022 במכירות של 150 מיליון שקל. שוק הציוד המשרדי בישראל מוערך במיליארד שקל בשנה. החברה מובילה בתחומה בשיווק נייר לקופות (חשבוניות וקבלות) ונייר למדפסות גדולות בבתי דפוס. חברת הבת עטר מתמחה בשיווק של מותגים בינלאומיים דוגמת ארטליין, יוניבול ושניידר והינה גם יבואנית של מתנות לעסקים.

מנכ"ל החברה בן טולילה: "גרפיטי צברה מומחיות בצורכי המשרד ובשירות בפריסה ארצית בכל המגזרים. המותג הפרטי מאפשר לגייס מומחיות זו לטובת לקוחותינו, ולספק להם מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים".