מתרחבת: שופרסל Online משיקה את זירת המסחר המקוונת מרקטפלייס

המהלך הוא צעד נוסף להגברת התחרות ומזכיר מתווה פעילות דומה מצד ענקיות קמעונאות אמריקאיות בישראל, אם כי הצלחתן הייתה מוגבלת. האונליין יאפשר לשופרסל לקצר את שרשרת האספקה לספקים ולהוריד מחירים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
צביקא ביידא
צביקא ביידא | צילום: יונתן בלום

חברת שופרסל אונליין מעמיקה את פעילותה בתחום הסחר ונכנסת לזירת מסחר מקוונת למכירה עם אלפי מוצרים ממותגים מובילים. מדובר בפלטפורמת קניות חדשה תחת השם שופרסל Online Marketplace, וזהו צעד נוסף להגברת התחרות.

המהלך מזכיר מאוד את פעילותן של רשתות ענק קמעונאיות בארה"ב כמו אמזון, אם כי הצלחתן בישראל הייתה מוגבלת. האונליין יאפשר לשופרסל לקצר את שרשרת האספקה לספקים ולהוריד מחירים. ללקוחות יוצג מגוון של אלפי מוצרים למכירה ישירה ממוכרים שונים. מגוון המוצרים מורכב ממותגי אופנה, נעליים, תכשיטים ושעונים, ספורט, משחקים וצעצועים, תיקים ומזוודות, ריהוט והום סטיילינג וציוד לבית הספר.

האתר מהווה צעד נוסף בהרחבת פעילות שופרסל Online כאתר המכר הגדול בישראל, המאפשר לכל עסק לפתוח חנות דיגיטלית באתר שופרסל אונליין ובכך להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים במאמץ ובעלות מינימליים. עם המותגים שיימכרו באתר החדש נמנים אדידס, נייק, קלווין קליין, דיור, דולצ'ה וגבאנה, מצמן מרוץ, ספידו, דיסני, כתר, מודן, עם עובד ועוד.

פעילות האונליין בשופרסל כבר מהווה כרבע ממחזור המכירות השנתי של החברה. ההזמנות באתר נשלחות עד בית הלקוח ללא עלות נוספת על עלות המוצר. הפלטפורמה הטכנולוגית שעליה מבוססת הפעילות הינה אתר שופרסל אונליין וכן תשתיות של חברת Mirakl הצרפתית המתמחה בתחום זה.

תגיות:
שופרסל
/
מסחר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף