חברת שופרסל אונליין מעמיקה את פעילותה בתחום הסחר ונכנסת לזירת מסחר מקוונת למכירה עם אלפי מוצרים ממותגים מובילים. מדובר בפלטפורמת קניות חדשה תחת השם שופרסל Online Marketplace, וזהו צעד נוסף להגברת התחרות.

המהלך מזכיר מאוד את פעילותן של רשתות ענק קמעונאיות בארה"ב כמו אמזון, אם כי הצלחתן בישראל הייתה מוגבלת. האונליין יאפשר לשופרסל לקצר את שרשרת האספקה לספקים ולהוריד מחירים. ללקוחות יוצג מגוון של אלפי מוצרים למכירה ישירה ממוכרים שונים. מגוון המוצרים מורכב ממותגי אופנה, נעליים, תכשיטים ושעונים, ספורט, משחקים וצעצועים, תיקים ומזוודות, ריהוט והום סטיילינג וציוד לבית הספר.

האתר מהווה צעד נוסף בהרחבת פעילות שופרסל Online כאתר המכר הגדול בישראל, המאפשר לכל עסק לפתוח חנות דיגיטלית באתר שופרסל אונליין ובכך להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים במאמץ ובעלות מינימליים. עם המותגים שיימכרו באתר החדש נמנים אדידס, נייק, קלווין קליין, דיור, דולצ'ה וגבאנה, מצמן מרוץ, ספידו, דיסני, כתר, מודן, עם עובד ועוד.

פעילות האונליין בשופרסל כבר מהווה כרבע ממחזור המכירות השנתי של החברה. ההזמנות באתר נשלחות עד בית הלקוח ללא עלות נוספת על עלות המוצר. הפלטפורמה הטכנולוגית שעליה מבוססת הפעילות הינה אתר שופרסל אונליין וכן תשתיות של חברת Mirakl הצרפתית המתמחה בתחום זה.

צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל אונליין: "המרקטפלייס באתר שופרסל יהווה רכיב חשוב נוסף בפעילות שלנו ויאפשר לנו להיכנס בקלות לתחומי פעילות רבים נוספים. פעילות זו מצטרפת לפעילות בתחומי המזון, פארם והנון־פוד באופן שישלים את הצעת הערך שלנו.
הפעילות תאפשר לספקים קטנים ובינוניים להצטרף אלינו ולמכור באופן ישיר למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים באתר האונליין המוביל בישראל ובכך ליהנות מיתרונות הגודל של שופרסל אונליין. אנו ממשיכים במאמצים שלנו לספק את חוויית הלקוח הטובה".