בשורה אמיתית לכל מי שטייל בחו"ל, בעיקר ביפן, תאילנד וארה"ב, שם אי אפשר לפספס את סניפי הרשת הפזורים בכל פינת רחוב. 7Eleven השיקה הבוקר את החנות הראשונה שלה בישראל בדיזנגוף סנטר שבתל-אביב.

זהו הסניף הראשון מבין 8 סניפים שעתידים להיפתח במחצית הראשונה של השנה בעיר: בשוק לוינסקי, ביגאל אלון, בסוקולוב, בלינקולן, בקינג ג'ורג', בשכונת פלורנטין, בנחלת בנימין ובמגדל הצעירים ברחוב מנחם בגין.

עד תחילת 2024, כך לדברי לדברי אבינועם בן-מוחה, מנכ"ל סבן אילבן ישראל, צפויים להפתח כ-30 סניפים נוספים. השקת הרשת בארץ מגיעה כשנה לאחר שאלקטרה מוצרי צריכה קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת החנויות בישראל. 

רשת 7Eleven היא רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם., המונה מעל 83,000 חנויות ב- 18 מדינות. ישראל היא המדינה ה-19 בעולם והמדינה הראשונה במזרח התיכון שהרשת נכנסת אליה. לדברי קן ווקאביאשי, מנכ"ל סבן אילבן אינטרנשיונל, "הכניסה של סבן אילבן לישראל מביאה ללקוחות הישראלים פתרון של one stop shop, עם מזון טרי ואיכותי ומענה לצרכי נוחות והכל בפורמט קמעונאי חדש בשוק הישראלי.  אנחנו נרגשים לספק לאזרחים ולתיירים חוויית קניה ברמה עולמית".

משנה את כללי המשחק. סבן אילבן בדיזינגוף סנטר (צילום: שאולי לנדנר)
משנה את כללי המשחק. סבן אילבן בדיזינגוף סנטר (צילום: שאולי לנדנר)

מחירים שוברי שוק

הרשת בישראל תציע מגוון של פתרונות הסעדה: כריכים, סלטים, אוכל חם, מאפים וקינוחים במחירים שווים לכל נפש. בנוסף, מגוון רחב של משקאות קפה ואת מותגי המשקאות הבינלאומיים האהובים של הרשת העולמית סלרפי (ברד בטעמים), סמודי (שייק פירות) וביג גאלפ (משקאות קלים ומוגזים). מחיר הקפה, המצוין יש לומר, עומד על 9 ש"ח לכוס רגילה, והרשת אינה גובה תוספת תשלום על קפה ממשקה סויה או קפה ממשקה שיבולת שועל. 

הנקניקיה בלחמניה מוצעת ב- 14.9 ש"ח עם מגוון תוספות לבחירת הצרכן (כרוב כבוש, בצל מטוגן, מלפפונים חמוצים, חלפיניו כבוש ומגוון רטבים) ללא תוספת מחיר. ארוחות חמות נוספות המוצעות ברשת: שניצלונים (14.9 ש"ח), אצבעות מוצרלה (16.9 ש"ח), מאפים (11.9 ש"ח), קובה בשרי (19.9 ש"ח), חצי פיצה (19.9 ש"ח), מאפים עם תוספות (9.9 ש"ח). כריכים: כריך חביתה (25.9 ש"ח), פלוט ברי (28.9 ש"ח), כריך מנצ'גו מלחם כוסמין (28.9 ש"ח), כריך גאודה (28.9 ש"ח), בוריטו עוף (28.9 ש"ח), כריך קורנביף (29.9 ש"ח), כריך עוף בג'בטה (29.9 ש"ח), כריך טונה (29.9 ש"ח), בוריטו מקושקשת (25.9 ש"ח) ועוד. 

לקינוח מוצעת גלידה במחיר של 7 ש"ח וזו כוללת מגוון תוספות כמו מרשמלו, שברי עוגיות, סוכריות עדשים ומגוון של סירופים – ללא תוספת תשלום. עוד בחנות: מוצרי מזון וצריכה בסייסים לקניית השלמה לבית, תרופות ללא מרשם וכן, מגוון רחב של אביזרים כגון מכונת תספורת, מטען לנייד ועוד.

מימין צביקה שוימר, מנכ''ל אלקטרה מוצרי צריכה. משמאל אבינועם בן-מוחה, מנכ''ל סבן אילבן ישראל (צילום: שאולי לנדנר)
מימין צביקה שוימר, מנכ''ל אלקטרה מוצרי צריכה. משמאל אבינועם בן-מוחה, מנכ''ל סבן אילבן ישראל (צילום: שאולי לנדנר)

צביקה שוימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "המטרה שלנו היא להגדיר מחדש את תחום חנויות הנוחות בישראל. בישראל יש כ-10,000 קיוסקים וחנויות נוחות בפריסה ארצית ואנחנו מתכוונים להגדיל את התחרות ולהיות חלק משמעותי בשוק הזה. הצרכן שיבחר בסבן אילבן יזכה לחוויית צריכה בינלאומית ויקבל ערך שהוא ירגיש מיד בכיס".

אבינועם בן-מוחה, מנכ"ל סבן אילבן ישראל: "סבן אילבן מביאה לצרכן נוחות אמיתית בפורמט חדשני שלא קיים בישראל. תמהיל המזון והמוצרים ברשת נבנה במטרה לתת פתרונות 360 למגוון רחב של צרכים כאשר העיקרון שמנחה אותנו הוא טריות ואיכות ברמה הכי גבוהה ובמחיר הכי אטרקטיבי. אנחנו מציעים ארוחות בוקר, ארוחות צהרים, קינוחים, קניות השלמה של מוצרי צריכה לבית והכל במקום אחד. למעשה, סבן אילבן מעניקה פתרון של מינימרקט, פיצריה, בית קפה, ומסעדת מזון מהיר במקום אחד, באיכות גבוהה ובמחיר השווה לכל נפש. הקונספט של הרשת הוא בינלאומי ובנוי על קרוב ל-100 שנות ניסיון של החברה העולמית. יחד עם זאת, ביצענו הרבה התאמות לשוק הישראלי החל מתפריט, דרך תערובת פולי הקפה וכלה במאכלים מקומיים – שכולם מותאמים לטעם ולתרבות הישראלית".

7eleven בדיזינגוף סנטר תל אביב. היסטריה (צילום: אדר חיות)
7eleven בדיזינגוף סנטר תל אביב. היסטריה (צילום: אדר חיות)