קרן מור, מראש חברי מאבק ההיי-טקיסטים ברפורמה במערכת המשפט של השר יריב לוין, התראיינה היום (שלישי) אצל ליאת רון ואריה מליניאק בתכניתם ב-103FM וסיפרה על ההפגנה שהתקיימה מוקדם יותר ברחוב קפלן בתל אביב.

"אם אין דמוקרטיה - אין הייטק": מאות יצאו להפגין בת"א וחסמו כבישים

"היה מצוין, ואנחנו רק בתחילת הדרך. אנחנו מחכים לשלבים הבאים: אנחנו נתרחב לערים נוספות, נגדיל את מספר המשתתפים, יתווספו עוד חברות שתומכות", אמרה בפתח הריאיון. "היום, ממש הגענו להפגין, והיו חסימות כבישים. לא נהוג לראות את עובדי ההייטק יוצאים ואומרים את דברם - אנחנו אוהבים להיות ספונים במשרד עם המחשבים שלנו, אבל בהחלט מבינים שיש פה משהו גדול מאיתנו - משהו שמשפיע לא רק על עובדי ההייטק, אלא על כל החברה הישראלית. ראוי וחשוב שגם עובדי ההייטק יביעו את קולם בזמן הזה", טענה.

לשאלת התארגנות העובדים, השיבה: "זו הייתה התארגנות ספונטנית שסחפה אחריה אנשים בכל הארץ. יש כל מיני גישות - היו מנכ"לים שכתבו מיילים, ונתנו את ברכתם לעובדים. היו מנהלים שבחרו לא להגיב, למרות שהרבה עובדים שלהם בחרו לצאת ולהפגין. צולמו סרטונים של חדרים שלמים שהתרוקנו מעובדים בזמן ההפגנה. מעבר לזה, היו עוד מאות אלפים שתמכו בדרכים אחרות - ברשתות חברתיות, בתקשורת".

לסיום, ציינה: "זו לא מחאה של שמאל או ימין. זו הייתה התארגנות ספונטנית, והתמיכה גורפת. יש אנשים ששמעו, ולא הצליחו להתארגן לוגיסטית - אם הייתה לי ישיבה באותו זמן. אני יכולה להגיד שהגיעו להפגנה נשים בחופשת לידה, ואנשים שנסעו מרחקים ארוכים כי זה דבר שהוא בדמם". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM