קבוצת תנופורט־ישפרו השלימה בימים אלה השקעה בקונספט חדשני של מתחם מסחרי, המתבסס על שילוב של משתלה, עסקי בילוי וחנויות צורך חיוניות. ל"מעריב" נודע כי במתחם המכונה ADGARDEN בצומת עד הלום שליד אשדוד הושקעו 50 מיליון שקל. ההשקעה יוצאת הדופן מוסברת בקונספט המיוחד של המתחם

העוגן המסחרי שבו הוא היפר־מרקט ענק בבעלות משפחת דוש, הכולל שוק פירות וירקות טריים בשטח של 1,000 מ"ר. התוספת הייחודית היא משתלה בשטח 2,000 מ"ר. אחד מסממני הקונספט של ADGARDEN הוא כאמור שילוב המשתלה, שתכלול לצד שתילים ופרחים, ריהוט גן וכלי נוי גם מתחם FOOD TRUCKS. עוד מדובר על חנות סטוקים, בית מאפה, ומסעדה בשטח 400 מ"ר. במתחם מרפסת ירוקה עם נוף פנורמי לשדות באזור. הקבוצה נמצאת בבעלות אנשי העסקים כידן דהרי וירון אדיב.

ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת תנופורט־ישפרו: "המתחם הינו סנונית ראשונה בתפיסה העתידית למתחמי הקניות בעידן אונליין. בכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של הקבוצה ולהיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים".