שרת הפנים לשעבר, איילת שקד, הצטרפה לקבוצת קרדן נדל"ן ותכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל בשכר מלא - אך כמה צפויה שקד להרוויח בג'וב החדש?

לפי חוזה עבודתה, שקד תכהן כסגן יו"ר דירקטוריון החברה בהיקף של 25 שעות שבועיות לכל הפחות. מיום סיום כהונתו של היו"ר המכהן, תמונה שקד כיו"ר דירקטוריון החברה. במסגרת כהונתה, היא תעניק לחברה שירותים אשר יכללו, בין היתר, הובלת הדירקטוריון, השתתפות בישיבות דירקטוריון החברה, ייעוץ וליווי החברה בכל תחומי פעילותה השונים לרבות מול שותפים, בעלי קרקעות וגופים רלוונטיים.

בתמורה לעבודתה, תהיה זכאית שקד לתמורה חודשית בסך של 70,000 שקלים, ובתום 24 חודשים מתחילת עבודתה, שכרה החודשי יעודכן ויעמוד על 75,000 שקלים. 

החוזה נחתם לחמש שנות כהונה בדירקטוריון החברה. שקד תהיה זכאית לבונוס שנתי שלא יעלה על 420 אלף שקלים, שמותנה בביצועי החברה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מענק שנתי ואופציות למניות

שקד עשויה להיות זכאית למענק שנתי, בכפוף לעמידה ביעדים כפי שיקבעו על ידי האורגנים המוסמכים בחברה. כמו כן, לשרה לשעבר מוצע כ-1.2 מיליון אופציות למניות החברה, ללא תמורה, ובשווי הוגן של 1.8 מיליון שקל.

כאמור, השרה לשעבר מצטרפת לקבוצת קרדן נדל"ן ותכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל ובשכר מלא. שקד צפויה להחליף את היו"ר המכהן יוסף גרינפלד בתפקידו. מדובר בתפקיד הראשון של שקד מחוץ למערכת הפוליטית.

עם פרישתה מממשלת השינוי צפוי היה שהיא תכהן בדירקטוריונים של חברות ציבוריות מתחום הנדל"ן, תעשיית הקאנביס הרפואי וההיי-טק. שקד תמונה תחילה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, זאת עד למועד סיום כהונתו של היו"ר המכהן יוסף גרינפלד, שצפוי לסיים תפקידו בחודשים הקרובים.

קרדן נדל"ן הינה חברה בורסאית בבעלות קרדן ישראל שבשליטת רוני בירם, גיל דויטש ואבנר שנור ומנוהלת על ידי עמוס דאבוש. החברה עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים.