רשת הקמעונאות שופרסל הודיעה אתמול (שלישי)מ על השקת שירות משלוחים חדש באמצעות אפליקציית Wolt. השירות יוצע לאחר מו"מ ארוך ומתיש שהתנהל בין הצדדים. שופרסל הינה אחת מרשתות השיווק האחרונות להצטרף לשירות המודרני. קטגוריית מוצרי הסופר היא הצומחת ביותר באפליקציית Wolt. היא כוללת שחקנים מובילים כמו ויקטורי, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק, סופר יודה, פרשמרקט ונוספים בפריסה ארצית, לצד מאות חנויות שכונתיות, קצביות, ירקניות, מאפיות ומעדניות.

הדגש מושם על שיתופי פעולה עם סניפי שכונה, שבהם נגישות הציבור הרחב נמוכה יחסית. שופרסל הייתה הראשונה להפעיל את שירות שופרסל אונליין. היא הפעילה את השירות בהצלחה רבה והיקף ההזמנות באונליין כבר חצה את ה־15% ממחזור המכירות. למרות זאת, בהנהלת שופרסל עם יו"ר הדירקטוריון איציק אברכהן, הגיעו למסקנה כי האפליקציה הינה אחד ממנועי הצמיחה שיכולים להגדיל בשיעור נוסף את קהל הלקוחות שאליו הרשת לא מגיעה כיום ואת היקפי המכירות.

מפרטי ההסכם לא ברור האם הטיפול בשירות המשלוחים החדש יהיה כרוך בתוספת עלות למוצרי הרשת או שהעמלה תושת על שופרסל עצמה. השירות החדש יכלול היצע של למעלה מ־3,000 מוצרים בהם ירקות ופירות, מוצרי חלב ומוצרי דגים ובשר טריים. יש לציין, כי פיילוט מוצלח כבר נערך בסניף שופרסל בהוד השרון. בעקבות כך, יורחב השירות לסניפי רשת שופרסל שלי ושופרסל אקספרס בתל אביב, בהוד השרון, בראשון לציון, בגבעתיים, בבני ברק, בכפר סבא, ברעננה, בבת ים ובחולון.

בהמשך יורחב לכלל אזורי הפעילות של Wolt, מחיפה והקריות ועד באר שבע. השימוש באפליקציה התרחב משמעותית בשנה האחרונה והוא חצה את היקף השימוש באפליקציית תן ביס, המתמקדת בעיקר בתחום המסעדות ובתי הקפה. חברת Wolt מתחייבת שזמן האספקה של המוצרים שיגיעו בהזמנות שופרסל יהיה בטווח של חצי שעה ממועד ההזמנה.