"ערך גדול יותר לקנייה": רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לפסח

ל"מעריב" נודע כי הוא הקדים את המתחרים והשיק לקראת חג הפסח את "התו מלא", הכולל שיתופי פעולה עם 100 רשתות וגופים עסקיים: "המחירים ברשתות הקבוצה זולים בכ־30%"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רמי לוי והתו
רמי לוי והתו | צילום: יחצ

איש העסקים רמי לוי לא נח לרגע. ל"מעריב" נודע כי אתמול הוא הקדים את המתחרים והשיק לקראת חג הפסח את "התו מלא", הכולל שיתופי פעולה עם 100 רשתות וגופים עסקיים. בראש הרשימה - חברות הקבוצה, אשר כוללות, בין השאר, את שיווק השקמה, ישראייר, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד.

תגיות:
רמי לוי
/
פסח
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף