חוגגים אהבה: מותג ההלבשה התחתונה המוביל טריומף משיק קולקציית קפסולה רומנטית במיוחד לקראת הוולנטיין דיי תחת הסלוגן "Would you be my valentine". הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים ובשילובים של תחרות ורקמות עדינות בעלות קו עיצובי ובנוסף שילוב חומרים המעניקים לקולקציה שיק וחושניות על זמנית. 

קולקציית וולנטיין - "דיי של טריומף" היא חגיגת אהבה של כל אישה לעצמה, אנחנו לא צריכות יום מיוחד כדי לחגוג אהבה אנחנו צריכות לאהוב את עצמנו יום יום, כל היום. קולקציית ההלבשה התחתונה של טריומף מאפשרת לך לחגוג את עצמך ואת הנוחות שלך בכל יום, את החושניות והיופי הנשי, בדרך שלך ובסטייל שלך.
  
הקולקציה משלבת בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות מיוחדות ושילוב של חומרים. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים , תמיכה אולטימטיבי תוך התאמה לכל סוגי החזה של האישה לתחושת נוחות מרבית. העיצובים רומנטיים, טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות.

בין הדגמים ניתן לראות סט תחתון וחזיה בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה, עם קאפים, חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות שמקנות מראה שלם, חזיה ברקמה פרחונית , מעודנת, עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת ממד, המספקות לתמיכה אולטימטיבית, חזיות מרופדות בשילוב רקמות ועוד . 

שני כהן כנען, סמנכ"לית השיווק של חברת טריומף וסלוגי בישראל: "וולנטיין הינו אחד הימים האהובים בשנה והלבשה תחתונה היא אחת המתנות הכי מבוקשות כמתנה על פי סקרים בקרב צרכנים וצרכניות כבר שנים רבות. בנוסף תחום החזיות וההלבשה התחתונה נמצא בעליה מתמדת בשנים האחרונות וזאת הודות לעליית המודעות בקרב נשים לגבי חשיבות החזיה לנוחות של האישה והנראות לאורך היום ולרצון להראות הכי טוב שיש גם מתחת לבגדים. חברת טריומף שמה לה למטרה להעצים נשים ולעודד כל אישה לאהוב את עצמה ולחגוג את הנשיות שלה כפי שהכי נכון עבורה". 

טווח מידות: 75D-90F
טווח מחירים: 249.90 – 359.90
את דגמי המותג ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו'), חנויות להלבשה תחתונה ואתר האונליין: https://triumph.co.il

אודות חברת טרימוף: חברת טריומף מעצבת הלבשה תחתונה כבר למעלה מ -130 שנה, ומבטיחה שנשים יראו וירגישו במיטבן. נהנית מנוכחות בלמעלה מ -120 מדינות כבר מאז 1886 טריומף הבינה שעם הלבשה תחתונה שמתאימה לאישה באופן מושלם, מגיעה גם תחושה של תמיכה אמיתית, שמסייעת לתחושת העצמה אצל נשים בכל יום, בכל רחבי העולם. בתקופה המאתגרת שהנשים נמצאות היום, חשוב לנו לחבק את הנשים, לאמץ את השינוי  בגופנו ובכלל, ולהגדיר מחדש את משימתנו כמותג הלבשה תחתונה: “Together we triumph”.