חברת מליסרון שבשליטת ליאורה עופר אינה עוצרת. לאחר שהשלימה הוספת קומה לקניון רמת אביב, היא מדווחת על רכישת קניון הראל שבמבשרת ציון. בעקבות העסקה, מספר הקניונים ברשת יעמוד על 18. מדובר בחלק מהסדר חובות מורכב שבוצע במסגרת גישור הכולל תשלום של חובות הקניון. ב־2013 נחתם הסכם למכירת הקניון, אבל העסקה לא יצאה לפועל. הסדר הגישור הנוכחי קיבל גם את אישורי רשות התחרות ורשות המסים.

מליסרון תשלם 32 מיליון שקל לצדדים שלישיים ולרשות המסים בגין חובות מס שנצברו בחברת הקניון. במקביל, היא תגרע מספריה יתרת הלוואות שהעמידה בעבר לחברת קניון הראל בסך 157 מיליון שקל. במסגרת מכירת הקניון, ישלמו מליסרון וחברת קניון הראל מסים בסכום שאינו מהותי. קניון הראל הניב בשנת 2022 רווח תפעולי של 15 מיליון שקל. הקניון כולל 11,600 מ"ר שטחי מסחר ולאחרונה אושרה תוכנית לתוספת זכויות בנייה של 9,500 מ"ר לשטחי מסחר, תעסוקה, מגורים ומוסדות ציבור.

הפדיונות בקניון עלו ב־23% בשנה האחרונה בהשוואה לתקופה שלפני הקורונה. לאחרונה בוצע מהלך לשדרוג תמהיל החנויות, והוכנסו מותגים חדשים בתחום ההסעדה כמו ארומה, לנדוור וגולדה. אופיר שריד, המנכ"ל: "ההסדר מהווה המשך יישום אסטרטגיית ההתפתחות שלנו להרחבת תיק הנכסים המסחריים בקניונים שכונתיים במיקומים מבוקשים בעלי פוטנציאל השבחה".