סמנכ"ל הבורסה יניב פגוט, התראיין הערב (רביעי) בכאן 11, והתייחס להיחלשות המתמשכת של השקל, ולטענות כי הגורם העיקרי לכך היא השפעות הרפורמה המשפטית, אותה מקדמת הממשלה. "בבוקר היה פיחות משמעותי נוסף שהתמתן לקראת שעות הצהריים. אנחנו בעיצומו של פיחות", ציין. 

עם זאת, בניגוד לטענת רבים כי משקיעים זרים מושכים את כספם עקב הרפורמה, טען פגוט אחרת: "אני חושב שבניגוד למה שנוהגים לומר, מונע ע"י ישראלים ותושבים מקומיים ומוסדיים ולא ע"י זרים. אנחנו רואים פה זרים שהפעילות שלהם מאוד מתונה, אין יציאות החוצה של זרים".

עוד הוסיף כי "לנו בבורסה יש ראי טוב של הפעילות של התנועות של המשקיעים השונים על פי סיווגי לקוחות, ואנחנו רואים שהזרים שומרים על האחזקות שלהם, בשוק המקומי".

על הניגוד בין דבריו לאזהרות רבים בנוגע להשפעות על השקעות זרים והוצאת כספים, אמר: "יש לנו את הנתונים, מדברים מהם. בבורסה יש סיווג של תנועות של לקוחות, גם פרטיים, גם מוסדיים וגם זרים. בעצם, מי שמושפע מהשיח בחוץ הם בעיקר המשקיעים המקומיים, ששם יש סוג של בהלה, ולכן אנחנו רואים הסתה של כספים מחו"ל מצידם".

"ללקוחות המוסדיים שלנו יש גידורים על המטבע במשך השנים, בגלל שהשקל היה חזק, ככל שחוסר הוודאות מתמשך, הם מקטינים את הגידורים שלהם, ובעצם בצורה הזאת מייצרים ביקושים נוספים לדולר, ומתדלקים את ההיחלשות של השקל", הוסיף והבהיר: "אם נוסיף לזה את הירידה שהייתה אתמול בשווקי המניות בארה"ב, שגם לה יש משמעויות של צורך לקנות דולרים, אז בסופו של דבר יש עוד גורמים שהם לאו דווקא הרפורמה המשפטית, שמתדלקים את ההיחלשות של השקל בימים האלו". 

על השפעת היחלשות השקל על יוקר המחיה, אמר: "מחיר כרטיסי טיסה יתייקרו משמעותית, כמו גם לגבי המוצרים המיובאים מחו"ל". עוד ציין כי הדבר "ישפיע על האינפלציה העתידית, וכי אין ספק שמחירי הייבוא מתייקרים".