חברת מכשירי תנועה - נציגת סוזוקי, מאן וצמיגי ברידג'סטון, המתמחה ביבוא ושיווק מכוניות - מרחיבה את פעילותה ומשקיעה 2.5 מיליון שקל בשתי חברות הזנק בתחום החקלאות.

אחת החברות היא חברת אגרינט שהוקמה בשנת 2017 על ידי אל"מ יונתן בן המוזג ויוצאי יחידה 8200. שוויה נאמד ב־60 מיליון דולר והיא מייצרת חיישנים לאיתור מזיקים במטעי חקלאות. החברה משווקת חיישנים למטעי תמרים להדברת החיפושית חידקונית הדקל.
החברה השנייה היא גרין אוניקס שהוקמה בשנת 2013 על ידי חוקרת הסרטן ציפי שוהם ובעלה בני שוהם. בעלי מניות גדולים בחברה הם מריוס נכט, רות ארנון ואהרון פוגל. החברה מייצרת עדשת מים המוגדרת כמזון־על עם תכונות ייחודיות, והיא הקימה אולם ייצור וחוות גידול בדרום תל אביב, בבניין פנורמה.

המוצר של החברה משווק במסעדות מישלן באירופה, והיא חתמה על הסכמים עם חברות מזון מקומיות לשיווק תוצרתה לשוק המוסדי והקמעוני בארץ. שווי החברה כ־240 מיליון שקל והיא עשויה להנפיק בבורסה בקרוב.

צבי נטע, היו"ר ובעלי חברת מכשירי תנועה: "השקעתי בחברות מסיבות שונות. אגרינט תחסוך שימוש מיותר בחומרי הדברה, המזיקים ומסכנים את הסביבה. גרין אוניקס משווקת היום את מוצריה למספר מסעדות עם שלושה כוכבי מישלן בצרפת על מנת לקבע את מיקום המוצר. בישראל נחתם הסכם עם תנובה להפצת המוצר בשילוב עם מעדני חלב".