הרווח של בזק שבניהול רן גוראון גדל ב־2022 ב־3.6% ל־1.2 מיליארד שקל. על פי הנתונים, ההכנסות עלו ב־1.9% ל־8.99 מיליארד שקל בזכות גידול של כ־5% בהכנסות פלאפון ובהכנסות YES, הוצאות השכר ירדו בחצי אחוז ל־1.87 מיליארד שקל בזכות ירידה בהוצאות בזק אונליין. מיליון לקוחות אינטרנט קווי והסיבים האופטיים מהווים את מנוע הצמיחה הראשי. ההסכם לשיתוף פעולה עם פרטנר יתרום בשנים הבאות כמיליארד שקל להכנסותיה.

בזק צופה עצירה ברווח הנקי (1.2 מיליארד שקל) בשנת 2023 בגלל הירידה בהכנסות במגזר הקווי, אבל שיפור ברווח ברוטו. למרות זאת ולאור ירידה של חצי מיליארד שקל בחוב נטו, הוחלט על עדכון מדיניות חלוקת הדיווידנד וגידול בחלוקה מ־50% רווח ל־60%, ובעתיד גם ל־70%.
מה שצפוי להשפיע לחיוב על מחירי המניות בנוסף לגידול בדיווידנד הוא השינוי הצפוי בהיתר השליטה. שינוי זה יפחית את הכמות המניות המינימלית שהבעלים יצטרכו להחזיק. סיבה נוספת היא הגידול ל־7.5% בהיתר של משקיעים מוסדיים להחזיק במניות.

גיל שרון, יו"ר הדירקטוריון, מסר כי מכיוון ששימוש בתקשורת הוא מוצר צריכה בסיסי כמו מים וחשמל, לא תהיה השפעה בעקבות הרפורמה המשפטית על פעילות החברה. "2022 הייתה שנת תנופה המתבטאת בתוצאות כספיות חזקות", הוסיף.

אילן סגל, מנכ"ל פלאפון ו־YES, מסר כי "החברות מסכמות שנה מצוינת, וממשיכות לבסס את מעמדן כמובילות בשוק התקשורת. פלאפון רשמה שיא של ארבע שנים בהכנסות, וכן זינוק בכל מדדי הרווחיות".