טל בר נח, יו"ר קרן דיסרבטיב ומראשי המשק, שוחח הבוקר (שני) עם ליאור רוזנפלד בתוכניתו ב-104.5FM, והביע את חששותיו מפני השלכות הרפורמה המשפטית. "המשקיעים הזרים שהם 90% מההון שמושקע בחברות ההייטק הישראליות מזהירים שבמידה והרפורמה המשפטית תקרה הם ישקלו האם להמשיך להשקיע בישראל, הם מבקשים מאיתנו לפתוח חשובונות בנק בחו"ל בשביל ניהול סיכונים וכל הדברים האלה מובילים לכך שהכלכלה ותעשיית ההייטק תלך הרבה שנים אחורה", ציין.

"הצבעתם ימין וקיבלתם שמאל": בליכוד תוקפים את מתווה רוטמן
אסור ליפול לספין הזה: הטריק החדש של הקואליציה

עוד הוסיף כי "כלכלה צריכה יציבות וודאות, ברגע שזה נשבר המצב הוא רע מאוד. צריך להבין שההייטק מבוסס על יזמים מאוד מוכשרים שמקימים חברות גדולות פה, מה שלא היה לפני 20 שנים. והיום אנחנו תעשייה שהיא מספר שתיים בעולם. ברגע שיציבות מופרת ויש אי ודאות והמשקיעים חושבים שזה לא מקום בטוח גם מבחינת קניין רוחני וגם מבחינת מיסוי ודברים נוספים הם ידירו את רגליהם מפה וזה יכול לקחת אותנו 30 שנה אחורה".

עוד טען: "צריך להבין שתעשיית ההייטק הוא למעלה מ33%-34% מהמיסים בישראל, ברגע שזה ירד בצורה משמעותית, התקציב שהוגש לא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו".

בר נח הביע תמיכה במתווה שאותו הציג נשיא המדינה יצחק הרצוג: "אני לא סגור על מה הפיתרון. אנחנו תומכים במתווה הנשיא ואני עדיין מקווה שבקונסטלציה כזו או אחרת הוא יחזור לשולחן. אני יודע שיש כל מיני שיחות ומגעים. השתתפתי במספר פגישות וניסינו למצוא פשרות ולמצוא הסדר שיתאים לכולם, כי כרגע הדהירה שהקואליציה עושה רעה מאוד למשק הישראלי ובאמת חבל, כל יום שעובר הנזק הוא ענק כי חוסר האמון של המשקיעים בתעשייה הישראלית יפגע בנו מאוד".