שרון מלכה מונה בימים אלה למנכ"ל חברת Dotz Nano, הנסחרת בבורסה האוסטרלית. החברה מייצרת פתרונות שמבוססים על חומרים מתקדמים לאיתור זיופים. עם המשקיעים הגדולים בחברה נמנית קרן הון הסיכון הישראלית SIBF. כיו"ר החברה משמש ברני ברוקס.

מלכה הוא בעל 20 שנות ניסיון בניהול אסטרטגי, תפעולי, מסחרי ופיננסי בחברות טכנולוגיה חדשניות. יש לו ניסיון בינלאומי נרחב בחברות הנסחרות בארה"ב ובגיוסי הון, מיזוגים ורכישות, בנייה וניהול צוותים, פיתוח מוצרים מורכבים וטכניים והנעת צמיחה תאגידית.

בעבר שימש כמנכ"ל חברת הביו־פארמה MediWound, הנסחרת בנאסד"ק. קודם לכן היה שותף בחברת Variance Economic Consulting Ltd, המתמחה בשירותים פיננסיים ללקוחות הייטק, וכמנהל בענקית ראיית החשבון PWC, שם התמחה בהערכות שווי מיזוגים ורכישות והנפקות.

ואילו ענקית הטכנולוגיה אינטל מינתה את סטיוארט פאן לסגן נשיא בכיר ומנכ"ל פעילות הפאונדרי בתחום השבבים של אינטל. בנוסף החברה עדכנה שעסקת טאוור צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2023.

בחברה הצהירו שהם מאמינים שפאן יוכל לשלב את טאוור בפעילות הפאונדרי בהצלחה. "המומחיות שלו בפיתוח אסטרטגיות להשקעות הון כדי להרחיב את הייצור והידע שלו בניהול שרשרת אספקה ותכנון מכירות נותנים לנו את הביטחון שהוא המנהיג המיטבי", נמסר מאינטל.