המחאה הקשה ברחובות הובילה לגל ביטולי אירועים לקידום מכירות ופתיחת סניפים, שאמורים היו להתקיים אתמול. מדובר בתופעה חסרת תקדים שנגרמה מחוסר נחת מהמצב הנוכחי, ומהחשש שלאירועי ההשקה לא יהיה כל אפקט מסחרי. תופעות כאלה היו בעבר רק באירועים ביטחוניים חמורים.

אחרי הצהרת נתניהו: המחאה התחדשה בתל אביב, המפגינים מנסים לרדת לאיילון
על רקע הסערה הציבורית: טקסי פרסי הטלוויזיה והקולנוע נדחה

חברת טרמינל X דחתה את אירוע ההשקה של טרמינל ספייס. חברת סבן אילבן, שהייתה אמורה לחנוך סניף חדש ברחוב לינקולן בתל אביב באירוע מתוקשר, החליטה לדחות את פתיחת הסניף למועד חדש.

חברת סופר־פארם ומותג המשקפיים אירוקה הודיעו כי החליטו לדחות את אירוע שיתוף הפעולה בין הגופים לאחרי הפסח. יש לציין כי כל האירועים האלה היו מושקעים, ולכולם הוזמנה גם התקשורת.

ח.י. החליטה לבטל את אירוע השקת החנות החדשה של הקבוצה, שנועדה למחר. גם אירוע ההשקה של פולו ראלף לורן, שתוכנן להיום, נדחה למועד אחר.

המחאות ההמוניות של הימים האחרונים גרמו גם לביטולים גורפים של הזמנות למסעדות ולאירועי תרבות. הרשתות הקמעונאיות מדווחות על ירידה חדה במכירות ערב חג הפסח. מדובר בתקופה שבה המכירות אמורות להגיע לשיא. בעלים של רשת גדולה הסביר כי ההפגנות מקלקלות את מצב הרוח לקניות. על רקע זה החלו בימים האחרונים מבצעי מכירות מקיפים כדי לעודד את הלקוחות להגיע.