כפי שפורסם במעריב: מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין פורש מתפקידו וימונה למנכ"ל קבוצת הנדל"ן תדהר. לוין הודיע הבוקר (ראשון) לדירקטוריון הבנק על החלטתו. בדיסקונט מסרו כי הוא יכהן בתפקידו עד למינוי מחליף וביצוע חפיפה.

"הבנק מתכבד לדווח, כי מנכ״ל קבוצת דיסקונט מר אורי לוין, הודיע על כוונתו לסיים את כהונתו לאחר 9 שנים בהן כיהן בתפקידים בכירים בהנהלת הבנק והקבוצה, מתוכן כ 3.5 שנים כמנכ״ל. מועד סיום הכהונה טרם נקבע", נמסר.

לוין מונה למנכ"ל קבוצת דיסקונט ביולי 2019 לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה, בהם מנכ"ל דיסקונט ניו יורק. "העשור המקצועי האחרון בחיי הוקדש כולו למסע המופלא שעברה קבוצת דיסקונט עד להפיכתה לגוף עוצמתי ודומיננטי שמאתגר את המערכת הפיננסית בישראל", אמר לוין. "בנינו מנועי צמיחה, ייעלנו את הקבוצה והצגנו תוצאות חסרות תקדים ביחס למקום בו היה דיסקונט רק לפני עשור".

 כזכור, לוין היה שותף לאזהרות הכלכלנים ומנהלי הבנקים מפני הרפורמה המשפטית, ואף אמר לראש הממשלה נתניהו בינואר: "אי אפשר להתעלם מכל אנשי הכלכלה שמביעים חשש כל כך גדול מהמהלכים ולכן אתה חייב לעצור מיד ולקדם שינויים רק בזהירות ובהסכמה רחבה. אולי אנחנו טועים ואתה צודק אבל מחיר הטעות שלך יכול להיות פגיעה אנושה בדמוקרטיה ובכלכלה".