איש העסקים רמי לוי, בעל רשת שיווק השקמה, אינו מפסיק להפתיע. ל"מעריב" נודע שבימים אלה עולה לוי (האיש עם העוף בשקל) בקמפיין פרסום מקיף בפריסה ארצית, הכולל 1,500 שלטי חוצות. בקמפיין, שהיקפו נאמד במיליוני שקלים, שולבו לראשונה גם עוברי אורח.

עוברי האורח צולמו בצורה אותנטית עם סל הקניות הוורוד של הרשת באתרים שונים ברחבי המדינה, לאחר שנתנו את הסכמתם להופיע בקמפיין. הקמפיין יצא לדרך תחת הסלוגן "הסל של המדינה", ונועד להוכיח שמוצרי הרשת הם גם הזולים במדינה. נזכיר כי לאחרונה הגדיל לוי משמעותית את היקף פעילות הרשת ונכנס לתחומים חדשים כמו קפסולות קפה.

הקמפיין החדש מכוון לכל שכבות האוכלוסייה, בנימוק שמדובר ברשת משפחתית. בשלטי החוצות ישולבו 20 צילומים אותנטיים שהוכנו במשך יותר מחודש. הצילומים נעשו באמצעות צלמת הרחוב אלכס פרפורי. היא ביקרה בין השאר בחוף הים, בשכונה חרדית בירושלים, במגרשי ספורט, במדרחוב ירושלים ובאתרים נוספים.

רמי לוי מסר ל"מעריב": "ההחלטה הייתה לצאת לקראת יום העצמאות בקמפיין שילוט חוצות גדול, שבו יככבו תושבי המדינה. הוא נועד להצביע על אחדות עם ישראל לקראת החג, ולאחל לכולם חג שמח".