חברת הסייבר הישראלית Coro, מכריזה היום (רביעי) על גיוס של 75 מיליון דולר שמביא את סך גיוסי החברה בשנה האחרונה לכ-155 מיליון דולר.

סבב הגיוס שהובל ע"י קרן Energy Impact Partners, אשר אליה הצטרפו המשקיעים הקיימים של החברה, Balderton Capital ו-JVP. הסבב ממשיך את מגמת הצמיחה החיובית של החברה שבאה לידי ביטוי בשילוש הכנסותיה, זאת השנה הרביעית ברצף, הכפלת מספר העובדים והחתמת מעל ל-100 שותפים עסקיים חדשים.

בנוסף, הרחיבה החברה את פעילותה בשיקגו ואוסטין המשמשות כמרכזי המכירות והתמיכה שלה, ותחזית החברה, כי תרשום הישג של חמש שנים רצופות בהן גדלה בכל שנה ב-300%.

גיא מושקוביץ בראיון (צילום:  BR PRODUCTIONS)
גיא מושקוביץ בראיון (צילום: BR PRODUCTIONS)

פלטפורמת אבטחת הסייבר של Coro נבנתה כדי לספק מענה לפערים בשוק הסייבר, תוך התמקדות בשוק ה- Mid-Market אשר כ-70% ממתקפות הסייבר כיום מכוונות אליו. פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים בשוק  נימצאים בעיקר בהישג ידם של חברות ענק בלבד. התוצאה היא ששוק שלם של מיליוני חברות נותר חסר אונים בהתמודדות עם מתקפות סייבר בשל שלושה חסמים מרכזיים: מחיר גבוה, מורכבות מערך ההגנה וצורך בצוות אבטחת סייבר רחב ויעודי. 

בשונה מפיתרונות אבטחה קודמים המספקים ברובם רק הגנה מפני איום אחד, אשר מחייב רכישה ואינטגרציה של מערכות רבות, "קורו" מספקת פתרון SaaS ראשון מסוגו הכולל בתוכו את כלל צרכי האבטחה: החל מיחידות הקצה, שרתים, שירותי הענן, דואר אלקטרוני ועוד.

באמצעות אוטומציה ובינה מלאכותית, החברה מורידה כ 95% מעומס האבטחה על IT ומציעה מנוי חודשי במחיר נוח, אשר מנגיש אבטחה ברמה ארגונית לכל עסק. הפתרון המודרני של קורו זוכה להכרה על ידי השוק, באמצעות המשך צמיחה משמעותית במספר הלקוחות בכל התעשייה, ועם למעלה מ-5,000 לקוחות בתחום הפיננסי, תעבורה ולוגיסטיקה, חינוך, בריאות, קמעונאות, שירותים מקצועיים ועוד.

בחברה מייעדים את כספי הגיוס הנוכחים עבור הרחבת פעילות המחקר והפיתוח של החברה בישראל ובמרכזי הפיתוח בעולם, הרחבת ערוצי המכירות והשירות ותמיכה בבסיס הלקוחות הגדל במהירות. כמו כן, הגיוס החדש יאפשר ל"קורו" להמשיך ולהרחיב את יכולותיה, הן באופן אורגני והן באמצעות רכישות אסטרטגיות.

גיא מושקוביץ מנכ''ל קורו (צילום: Br productions studio)
גיא מושקוביץ מנכ''ל קורו (צילום: Br productions studio)

גיא מושקוביץ', מנכ"ל Coro: "בימים אלו, בהם יש קושי גדול לגייס כספים, הגיוס הנוכחי הוא עדות נוספת לצמיחה ולהצלחה חסרת התקדים של החברה, ולאמון החוזר ונשנה של התעשיה בקורו. בעוד ספקי אבטחת סייבר רבים מנסים לתת מענה לשוק הביניים על ידי שיווק מוצרים מיושנים, המנוהלים על ידי צוות אבטחת סייבר רחב, ב-Coro נקטנו שיטה שונה לחלוטין.

"הגישה המודרנית לאבטחת סייבר, שקורו גאה להיות מחלוציה, לפיה פלטפורמה אחת, אחודה, (Security-in-a-Box) שנותנת מענה אוטומטי לכל ההיבטים של אבטחת סייבר, אינה דורשת כח אדם ו/או אינטגרציה. זו המהפכה שמביאה קורו לשוק. המערכת נבנתה מהיסוד כדי להבטיח שחברות בגודל בינוני יוכלו לקבל הגנה ברמה ארגונית גבוהה מבלי להסתבך במורכבות, עומס העבודה או תג המחיר המנופח".

שון צ'ריאן, שותף ב- Energy Impact Partners: "הצמיחה של Coro מוכיחה כי יש בידה את הפתרון הנכון עבור שוק רחב שסבל עד כה מרמת שירות נמוכה ומחוסר פתרונות. חברות רבותהביניים זקוקות לפתרון סייבר מקיף שיגן על הנכסים העסקיים החיוניים שלהן, מבלי שיידרשו להוציא סכומים שערוריתיים או יחפשו מומחים לאבטחת סייבר.

"באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית המבוססת על גישה מודרנית ושונה לאבטחת לפתרון אתגרי סייבר הצליחה Coro להיכנס לשוק בעוצמה רבה ולרשום הישגים משמעותייםנאים. אנחנו נרגשים לקחת חלק במהפכה ש Coro מחוללת בתחום אבטחת הסייבר לעסקים קטנים ובינוניים (SME)".

אודות Energy Impact Partners

Energy Impact Partners LP היא קרן הון סיכון גלובלית המשמשת כסוכנת מעבר של התעשייה לעתיד בר קיימא. הקרן מפגישה בין יזמים, חברות אנרגיה וחברות תעשייתיות הצופות את פני העתיד ומובילות קידום וחדשנות. EIP מנהלת נכסים בשווי העולה על 2.5 מיליארד דולר, ומשקיעה ברחבי העולם במיזמים, צמיחה, אשראי ותשתיות. בקרן למעלה מ-80 מומחים הממוקמים במשרדיה בניו יורק, סן פרנסיסקו, פאלם ביץ', לונדון, וושינגטון DC, קלן ואוסלו.

אודות Coro

Coro היא חברה המספקת פתרונות הגנה בתחום הסייבר, המאפשרים לאלפי לקוחות להתגונן מפני תוכנות כופר, תוכנות זדוניות, פישינג, יישומי ענן ומתקפות בוטים. הפלטפורמה שפיתחה החברה מזהה ומתקנת את איומי האבטחה הרבים עימם מתמודדים העסקים הקטנים והבינוניים של היום, מבלי שצוותי IT יצטרכו לדאוג, לחקור או לתקן בעיות בעצמם.