בתוך פחות מחודשיים הצליחו בעלי דירות ברמת גן, להחתים למעלה מ-80% על פרויקט פינוי בינוי חדש, ובחרו יזם שיקדם תוכנית מול העירייה במסגרתו ייבנו כ-460 דירות ושטחי מסחר ותעסוקה במקום 203 דירות ישנות וחנויות. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית מהגדולים בגוש דן במתחם הרחובות ידע-עם וברוריה, מול בית ספר שנקר לשעבר, סמוך לבורסה ולתחנת הרכבת סבידור מרכז. הפרויקט,  שיכלול בנייני יוקרה במסגרת שכונה חדשה שנבנית באזור, יוצא לדרך פחות מחודשיים לאחר כנס חתימות הדיירים.

החברות שזכו במכרז שקיימו בעלי הדירות הן אקרו נדל"ן ותדהר ולפי הערכות ראשוניות, העלויות הישירות והעקיפות של בניית הפרויקט יעמדו על כ-900 שקל, כאשר צפי ההכנסות ממכירת דירות חדשות צפוי לעבור את רף מיליארד השקלים.

באוקטובר 2021 פרסמו משרדי עורכי הדין גרומן ושת', יחד עם משרד שרקון, בן עמי, אשר ושו'ת, המייצגים את בעלי הדירות ובעלי יחידות המסחר במתחם, מכרז מיוחד לבחירת היזמים, שיניעו את הפרויקט. לישורת האחרונה הגיעו שלל הצעות מחברות גדולות ורציניות ולבסוף נבחרו אקרו ותדהר, שגברו על ים סוף נדל"ן מקבוצת פפושדו ובוני התיכון. 

בנוסף לדברים הסטנדרטים של הגדלת הדירה, הוספת מרפסת שמש, מחסן וחניה, ייהנו בעלי הדירות משובר של 50,000 שקל לרכישת מוצרי חשמל או שדרוג המפרט הטכני בדירה. בנוסף, בעלי הדירות ייהנו מחלוקת רווח עודף שמעל לשיעור רווחיות של 17. עוד נקבע, כי דמי השכירות שיקבלו בעלי הדירות בתקופת ביצוע העבודות יקבעו על ידי שמאי הבעלים - נחמה בוגין, יו"ר לשכת השמאים בישראל,  ויוכפלו במקדם של 1.2. במקביל, כל בעלי הדירות יזכו לדמי ניהול למשך 10 שנים ממועד מסירת הדירות החדשות. לצורך כך, יעמידו היזמים קרן תחזוקה, אשר תנוהל על ידי נאמן שהיזמים ישאו בשכר הטרחה שלו.

את הפרויקט מטעם משרד עורכי הדין גרומן, ליוו עורכי הדין זיו גרומן והשותף במשרד, אסף שפי, ומטעם משרד שרקון, בן עמי, אשר ושות' - עורכי הדין אילן שרקון וראש מחלקת התחדשות עירונית, ציפי רוזנברג, כשאת היזמים ליווה משרד עורכי הדין מיתר. בעלי הדירות נעזרו בשירותים של חברת פרו הנדסה לפיקוח על הפרויקט ומשרד מאיר מזרחי ושות' כיועצי המיסוי.

לדברי עו"ד זיו גרומן: "בסופו של דבר אחרי משא ומתן עיקש ואסרטיבי הצלחנו להשיג תמורות יוצאות דופן לדיירים ולהוציא לדרך את הפרויקט היוקרתי בזמן שיא". 

עו"ד אילן שרקון: "מעולם לא נתקלתי בפרויקט שבתוך פחות מחודשיים הוחתמו 80% מבעלי הדירות. שיתוף הפעולה הזה יקדם את הפרויקט בצורה מהירה ויעילה".