שכונת נוריות החדשה, צפויה להיות מהשכונות האיכותיות ביותר בראשל"צ ובאזור המרכז כולו, ומציעה "כל מה שמשפחה צריכה" במרחק הליכה מהבית. בפרויקט חסר התקדים בגודלו קיימים כ-40 דגמי דירות שונים המתאימים למגוון רחב של משפחות וסגנונות חיים. דירות 3, 4, 5, ו-6 חד' ענקיות וגם דירות גן, מיני פנטהאוזים, דירות גג ופנטהאוזים שיתפרסו על פני 35 בניינים כשכולם בני 9-22 קומות שכוללים בכל אחד מהם חניון פרטי, לובי מעוצב ואף בחלקם גם חדרי כושר. 

כחלק מפרויקט המגורים החדש והיוקרתי שנבנה ומשווק בימים אלו במזרח העיר ראשון לציון ע"י קבוצת שבירו מתוכננים כ-200 דונם של פארק עם מדשאות, מתקני שעשועים לילדים, מתקני כושר, מזרקות, שבילי אופנים, מוסדות חינוך לכל הגילאים, מרכזים מסחריים, משרדים ומערכת פנאומטית מתקדמת לפינוי אשפה. תכנון השכונה מבוסס על תחבורה ציבורית מודרנית ונגישה כשבמרכזה יעבור הקו החום של הרכבת הקלה.

הפרויקט מציע מגוון של אפשרויות בחירה ללקוחות החל ממועד האכלוס שיחל מחצי שנה ועד שנתיים, דרך סגנונות חיים שונים ב-9 מתחמי מגורים, 35 הבניינים וההיצע של 40 דגמי הדירות מאפשרים את בחירת סגנון החיים המדויק ביותר עבור כל לקוח ואורח חייו. הפרויקט כולו מבוסס על חווית מגורים הוליסטית במתחמים שונים ומגוונים ברחבי השכונה.

בקבוצת שבירו צופים עלייה בביקוש: "התכנון הנכון של השכונה, הכולל שפע של פארקים, מרכזים מסחריים ואזורי פנאי ובילוי לצד נגישות לצירי התנועה המרכזיים וקרבה למתחמי תעסוקה, עשויים להפוך את השכונה לאחת מהיקרות ביותר בסביבה ולהוביל לביקוש שיא למגורים ברחביה".

כמו כן, השכונה נגישה מאוד לצירי תנועה מרכזיים – כביש 431, כביש 4, כביש 20, כביש 6 ובמרחק דקות ספורות מתחנת רכבת 'הראשונים' ומכל אזורי הפנאי ובילוי שיש לראשון לציון להציע.  מחירי הדירות האטרקטיביים יחלו מ-2,652,000 לזמן מוגבל.