בונים ביטוח: "הכשרה" חברה לביטוח וחברת נדל''ן מדיה הכריזו אמש (א') על שיתוף פעולה חדשני, במהלכו שתי החברות תפתחנה פתרונות ביטוחיים ומימוניים חדשים עבור יזמים, קבלנים ולקוחות פרטיים לאורך כל שרשרת הערך של עולם הנדל"ן.

שיתוף הפעולה נוצר, בין היתר, בגלל העלייה בשיעורי פרמיות הביטוח במיזמי נדל"ן ותשתיות שהתגברה בעקבות המלחמה. כמו כן, מאז השביעי באוקטובר, יזמים וקבלנים רבים העידו כי תקופת המלחמה עוררה קשיים ביטוחיים חדשים, ופעמים רבות הם נמנעו מלהתחיל פרויקט חדש או להמשיך בקידום פרויקט קיים בגלל היעדר פתרונות ביטוחיים המתאימים למציאות הקיימת.

שיתוף הפעולה יתמקד במתן מענה לצרכים הביטוחיים הייחודיים של שלל השחקנים המעורבים בענף הנדל"ן, ויכלול פתרונות חדשים למוצרים כמו ביטוח יזמים, המכסה סיכונים שונים, כגון ביטול עסקאות, עיכובים בבנייה ונזקי טבע; ביטוח קבלנים, המכסה תאונות עבודה, נזקי רכוש, טעויות תכנון ועוד; ביטוח משכנתא, המאפשר למבוטח להגן על עצמו מפני מקרה בו לא יוכל להחזיר את המשכנתא; ערבויות חוק מכר, המגנות על רוכשי דירות חדשות מפני מצבים בהם הקבלן לא יוכל להשלים את בניית הדירה או ייכנס להליכי פשיטת רגל, ועוד.

"בשורה של ממש עבור שוק הנדל"ן הישראלי"

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה, מסר: "הכשרה שמה לעצמה למטרה להוביל את עולם הביטוח עם הפתרונות המקצועיים והמדויקים ביותר, ולהתאים את המוצרים הביטוחיים שלנו לסביבה הדינאמית שבה אנחנו חיים. במיוחד במציאות הביטחונית הנוכחית, אנו נדרשים למענים ביטוחיים נכונים אשר יאפשרו לשוק הנדל''ן, שגם בשגרה רצוף בסיכונים רבים, להשתקם בסביבת אי-הוודאות שיצרה המלחמה. שיתוף הפעולה עם נדל"ן מדיה מאפשר לנו להציע מענים שמותאמים לצרכים הייחודיים של ענף הנדל"ן בעת הנוכחית וגם לעתיד לבוא, ואנו בהכשרה גאים בשיתוף הפעולה הזה ומאמינים שהוא יהווה בשורה של ממש עבור שוק הנדל"ן הישראלי".

ישראל פסטרנק, מנכ"ל ובעלים של נדל''ן מדיה, מסר: "שמח לקחת חלק בשיתוף פעולה ייחודי שנבנה עם הכשרה למתן פתרונות ביטוחיים ומימוניים חדשים עבור יזמים, קבלנים ולקוחות פרטיים במגוון פעילויות. שיתוף הפעולה הזה נוצר מהבנה שלנו שתחום הנדל"ן (קבלנים, יזמים) זקוק להתמחות ומקצועיות בתחום הביטוח והליווי הפיננסי. מקום שייתן מעטפת של 360 לקבלנים ויזמים מהתחלה ועד לסיום הפרויקט כגון: ערבויות מכר, ביטוחי מבנה, ביטוח עובדים זרים, ביטוח קבלנים ועוד".