"שוק הדיור נמצא במצוקה וכך גם תנאי התשלומים. בהסתכלות על הביקוש בשוק מול ההיצע היורד והעלויות הגדלות, מחירי הדיור הנוכחיים לא יישארו כך לאורך זמן - והם בדרך לזינוק". כך אומר מנכ"ל תדהר, אורי לוין.

קרעי מתקפל: הציוד שהוחרם יוחזר לסוכנות הידיעות AP  
העולם נותר המום: כך הצליח צה"ל להעביר כמיליון עזתים מרפיח בתוך כשבועיים

לוין היה עד לפני כשנה מנכ"ל בנק דיסקונט, והוא מכיר היטב את שוק הדיור ואת מצוקותיו. גיל גבע, יו"ר דירקטוריון תדהר ומבעלי השליטה, הרחיב: "בשוק קיים מחסור של 80־100 אלף עובדים. נוצר ואקום שגורם לנזקים ישירים, לעליית מחירים ולעיכוב בלוחות הזמנים. קבלני משנה מתפרקים ואיכות הבנייה יורדת. זאת בעיה לא רק של ענף הנדל"ן, אלא בעיה לאומית. הענף הוא אחד ממנועי הצמיחה במשק, וחייב לקבל מיידית עירוי פיסקלי וזריקת אדרנלין".

תדהר הודיעה על מתן אחריות לעשר שנים על דירות שתמכור. האחריות מעבר לנדרש בחוק המכר ניתנת בפרויקטים נבחרים שבהם תדהר היא גם היזם וגם הקבלן. המהלך ישנה את המקובל בפוליסות ביטוח מבנה, וייתכן שיביא להוזלת פרמיות הביטוח.

בסקרי שוק, נמצא שלקוחות לא מייחסים חשיבות מספקת ליזם ולקבלן המבצע, אלא בעיקר למיקום ולמחיר - זאת אף שאיכות המוצר חייבת להיות גורם משמעותי ברכישת דירה.

תדהר היא חברה פרטית העוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמי לוגיסטיקה ומסחר. מאז הקמתה בנתה כ־20,500 יחידות דיור, וכשני מיליון מ"ר של משרדים ומסחר.

אורי לוין, המנכ"ל: "תדהר ממשיכה להוביל את ענף הנדל"ן, ולקבוע סטנדרטים חדשים למוצר ולשירות. אחריות לעשר שנים מייצרת ערך משמעותי ללקוחותינו". גיל גבע, היו"ר: "30 שנות פעילות הביאו אותנו לניפוץ פרדיגמות ולקביעת סטנדרטים בענף, באיכות המוצר ובמסירת דירות בזמן".