רשת מלונות "בראון" זכתה בשיתוף עם קבוצת אמן, במכרז שפרסמה רשות שדות התעופה ותקים בית מלון ראשון שיוקם במתחם נמל התעופה בן גוריון. המלון החדש אמור להוות אלטרנטיבה אטרקטיבית למלונות בתל אביב והוא צפוי להיפתח בתוך שלושה עד ארבעה חודשים.



על פי התכנית, המלון אמור להיבנות בשיטת DBOT, שבה היזמים הזוכים במכרז יתכננו את המלון, ייבנו וגם יפעילו אותו. ההפעלה גם תכלול מתן שירותי צ'ק-אין והעברת הנוסעים מהמלון לטרמינל.



המלון אמור להיבנות על שטח של כ-7.5 דונם הצמודים למבנה המערבי בטרמינל 3 ובסמיכות לתחנת הרכבת. מפרט המכרז של רשות שדות התעופה כלל הקלות ומענקים שישפרו את התחשיב הכלכלי, לאחר ששני מכרזים קודמים נכשלו. מרשת מלונות "בראון" נמסר, כי המלון צפוי לכלול כ-200 חדרים מעוצבים, מרכז כנסים, חדר כושר ומתקני ספא וכן מסעדה ובר קוקטיילים.



"הקבוצה משקיעה בנדל"ן מניב בכל רחבי העולם, אך טבעי שנרצה להעמיק את אחיזתנו בשוק המקמי. חיפשנו מותג איכותי אך צעיר וקריאטיבי על מנת ליצור מלון עסקים ייחודי וכך התחברנו לקבוצת מלונות 'בראון'", ציין המנכ"ל והבעלים של קבוצת "אמן", בן פסטרנק.



במלונות "בראון" ציינו, כי הרשת מפעילה את הספא בטרקלין "המלך דוד" של חברת אל על בטרמינל 3 והזכיה במכרז תעמיק את החיבור של הרשת לעולם התעופה.



המלון יהיה מיועד, בין היתר, לאנשי עסקים, לצוותי אוויר, לנוסעים השוהים בארץ זמן קצר ואף לישראלים המגיעים ממרחק ויעדיפו לשהות במלון לפני יציאתם לטיסות ארוכות.



ברשת גם מעריכים, כי הסמיכות לקו הרכבת המהיר לתל אביב ולירושלים יגביר את הכדאיות של הישארות במלון במתחם נמל התעופה והגעות מהירות לערים הגדולות.