זו עובדה. 73% מהמשפחות בישראל בקושי סוגרות את החודש.
מי שיש לו קצת כסף בבנק בטח שם לב שהריבית בבנק לא מתגמלת ויותר ויותר ישראלים מחפשים אפיקי השקעה בטוחים ומתגמלים יותר.
עד היום בסכום של 225,000 ש"ח כמעט ולא היה ניתן לבצע השקעה מניבה בשום אפיק נדל"ן, בטח לא בתשואה גבוה.

מכל המקומות בארץ, דווקא השקעות נדל"ן באילת?
כן. אתה לא תאמין איך השקעה קטנה בדירת 2 חדרים באילת, יכולה לייצר משכורת שלישית וביטחון כלכלי בשביל כל אחד, וכל זה בהשקעה של 225,000 ש"ח בלבד!

אבל למה לא להשקיע את הכסף בבנק בקרנות פנסיה וקופות גמל?
הצחקת אותי כאשר אתה שם כסף בקופת גמל הוא עושה בממוצע 1% תשואה שנתית אתה מבין שזה בדיחה הבנק מוכר את הכסף שלך בריבית אסטרונומית (5% עד 22% בחריגה) ולך משלם 1% בלבד! זה פשוט לא הגיוני!

לכן אני ממליץ לכל מי שיש כסף בבנק להשקיע אותו בחוכמה בנדל"ן וליהנות מתשואה גבוהה הרבה יותר.

תצואות ממוצעות (צילום: הגמל נט, רשות שוק ההון)
תצואות ממוצעות (צילום: הגמל נט, רשות שוק ההון)

אז דירה באילת היא הפתרון שלך ליצירת ביטחון כלכלי?
בדיוק! כמעט לכל אחד יש היום 225,000 ש"ח ויותר ששוכבים בקופת חיסכון או בקרן השתלמות וצוברים אבק... אם הם רק היו יודעים שאפשר לקנות בכסף הזה דירה שתכניס להם כל חודש עוד כ- 3,500 ש"ח ותשואה שנתית מדהימה הם היו היום במקום אחר לגמרי.

הרעיון נשמע נחמד... האם זה באמת כל כל פשוט לביצוע?
תתפלא כמה שהוא קל ובר ביצוע עוד היום. כל אחד יכול לרכוש דירה באילת ולייצר לעצמו הכנסה נאה וביטחון כלכלי לעתיד בזכות ההשקעה הזאת.

עכשיו סיקרנת אותי, איך עושים את זה?
מה אם הייתי אומר לך, שבעזרת הון עצמי של 225,000 שח בלבד! אתה יכול לרכוש דירת בוטיק חדשה להשקעה באילת, דירה על הנייר שהשווי שלה היום הוא 899,000 ש"ח, אבל בעוד 3 שנים מהיום כאשר הדירה תהיה מוכנה לאכלוס, השווי שלה יקפוץ (על פי הערכה שלי ושל מיטב המומחים בישראל) ל- 1.2 מיליון שח. זה רווח של 300,000 ש"ח! וכל זאת על השקעה של 899,000 ש"ח בלבד! עבור דירת שני חדרים פלוס מרפסת.

איך זה הגיוני?
העיר אילת נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח מואץ, שמטרתו שיפור ושדרוג תשתיות התחבורה באוויר, בים, ביבשה ועל מסילות, גיוון מקורות התעסוקה בעיר וחיזוק מעמדה כעיר אקדמית בתחום האנרגיות המתחדשות והאקולוגיה הימית. כל אלה הופכים את העיר לאטרקטיבית במיוחד בקרב משקיעי הנדל"ן. בנוסף שכונת האלמוגים עוברת פיתוח ובעתיד הקרוב היא תיהיה המרכז החדש של אילת.

הדירות נמכרות במהירות למשקיעים ומשפרי דיור
כל דירה חדשה שמתפנה בעיר נחטפת על ידי תושבי העיר, משקיעים מחוץ לעיר או צרפתים, בנוסף בוא לא נשכח את הפוטנציאל המטורף של שכירות לתקופות קצרות ב- Airbnb. זו הסיבה שכל מי שהשקיע בדירה באילת בעבר, עשה תשואה מדהימה ועלייה מטורפת בערך הנכס בכל שנה.

וזה בדיוק מה שצפוי לקרות לכל מי שישקיע היום בדירה שנמצאת באחד מהפרויקטים הכי אטרקטיביים שאנחנו משווקים באילת .

זאת הדרך הכי מהירה שאני מכיר לרווח בטוח, גדול ומהיר, ובסיס חזק לביטחון כלכלי.

הדמיה של פרויקט השדרה אילת  (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)
הדמיה של פרויקט השדרה אילת (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)

תוכל להרחיב קצת על הפרויקט המדובר?
השדרה אילת , זהו פרויקט בוטיק עם 3 בניינים ו- 170  דירות 2,3 ו 4 חדרים פלוס מרפסות עם נוף פנורמי לים, הפרויקט ממוקם בפריים לוקיישן, 2 דקות נסיעה מהים. צמוד לפרויקט תפתח שדרת חנויות ושדרת מסעדות עם מסעדת כוכב מישלן, הפרויקט קרוב למרכז הקניות ביג, צמוד לאוניברסיטה, ממוקם בקרבת משרדי ממשלה חשובים והכי חשוב בעל נוף פנורמי לים. בקיצור בונבוניירה של פרויקט.
הדמיה של מיקום הפרויקט  (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)
הדמיה של מיקום הפרויקט (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)

אתה מדבר על "הזדמנות להשקעה", תסביר לי בבקשה למה דווקא בפרויקט הזה?
אז זהו החלק המעניין הוא שכל האזור הזה "שכונת האלמוגים" נמצא כרגע בפיתוח מתקדם (נחי פותח בפני תוכניות בניה ופיתוח של האזור) הכל יראה כאן אחרת בעוד 3 שנים, ולכן כאשר תהליך הפיתוח הסתיים תופיע כאן שכונה חדשה איכותית עם קפיצת מחירים משמעותית הן בערך האדמה והן בערך הנדל"ן בשכונה.

זה קרה בכל כך הרבה מקומות בארץ ובעולם ועכשיו זה קורה כאן באילת.

ועכשיו ההזדמנות הזאת קיימת ואתה יכול לקחת חלק בקפיצת המחירים הזאת! 
מהניסיון שלי, הדירות האלה יחטפו כמו לחמניות חמות.

אז בקיצור, אתה מציע לי להשקיע בדירה חדשה מקבלן באילת?
נכון! במקום לתת לכסף שיש לנו בפק"מ בבנק או בקופת גמל להישחק בתשואה של פחות מ- 1% בשנה, במקרה הטוב, או אפילו לקנות דירה שהיא מעבר ליכולת שלנו ולהשתעבד עליה עד שארית חייך, כל מה שצריך לעשות זה למנף את הכסף שחסכת, להשקיע אותו בדירה בפרוייקט הזה ולייצר ממנו תשואה גבוהה, ולעשות זאת שוב עד שבאמת יהיה לך מספיק הון עצמי על מנת לקנות דירה במרכז הארץ.

הדמיה של דירה בפרויקט ''השדרה אילת''  (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)
הדמיה של דירה בפרויקט ''השדרה אילת'' (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)

אני אתן לך דוגמה מפרויקט קודם אשר שיווקנו באילת, דירת 2 חדרים 35 מ' + מרפסת 8 מ' נמכרה בתחילת הפרויקט ב 620,000 ש"ח וקיום נמכרת ב- 960,000 ש"ח ומושכרת ב- 3,500 ש"ח.

אז אתה אומר: "תשקיע 899,000 ש"ח ותוכל למכור ב-1,200,000 בעוד 3 שנים"
“זה באמת פשוט, כל מה שצריך הוא הון עצמי של 225,000 שקל ואתה בפנים" אנחנו נלווה אותך בכל התהליך מרגע לקיחת ההלוואה ועד רגע קבלת המפתח.

איך אני מגיע לפגישה אתכם?
זה קל ובחינם לגמרי. תירשם בדף הזה, ואנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות. נעשה שיחת היכרות ולאחר מכן נזמין אותך לפגישה אצלנו במשרד, יש כל כך הרבה תוכן שימושי ויישומי בפגישה שלנו, כך שגם אם תיקח רק טיפ קטן, אתה תדע איך לייצר תשואה יפה על הכסף שלך מהשקעות נכונות בנדל"ן.
 
מי עומד מאחורי הפרויקט הזה?
שאלה מצוינת, הדבר הראשון שצריך לבדוק כאשר רוכשים דירה מקבלן היא לברר מיהו היזם העומד מאחורי הפרויקט. במקרה הזה אתה יכול להיות בטוח כי מאחורי השדרה אילת עומדת חברה עם גב כלכלי חזק, ניסיון של מעל 25 שנה לפחות, ומאות פרויקטים מוצלחים.

היזם, חברת לוזון את לביא בע"מ מורכבת משתי חברות בנייה ענקיות "פרץ לוזון" ו"כהן לביא" שתיהן עם ניסיון וותק של 25 שנים לפחות.

הדמיה של דירה בפרויקט ''השדרה אילת''  (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)
הדמיה של דירה בפרויקט ''השדרה אילת'' (צילום: הדמיה לוקטב וסילי)

תשמע...אני חייב להודות שזה שווה בדיקה. מילה לסיום?
“כן. בזכות השקעות נכונות בנדל"ן באילת מאות אנשים שאני ליוותי הצליחו לבנות בסיס כלכלי איתן. כרגע מי שממש את את הרווחים על פרויקטים כאלה הם בעיקר משקיעים סדרתיים שקונים ומוכרים נכסים ומרווחים עשרות אחוזים על הנכס לאחר המכירה.

אני מזמין את כל מי שרוצה לדאוג לעתיד הכלכלי שלו ושל משפחתו – להירשם כאן עכשיו ולהגיע אלינו לפגישה. היא בחינם לגמרי!

מלאו את הפרטים כאן ויועץ נדל"ן יתאם לכם שיחה עם נחי אינדיק

הפרטים שלכם מוגנים. לא יעשה בהם שימוש מלבד שליחת מידע על פרויקט השדרה אילת ופרויקטים מניבים להשקעה באילת.

תודה נחי.

תודה לך שי.

הכתבה נכתבה בשיתוף פעולה עם שי דוד MRWEB