שוק דיור היוקרה בוער. השבוע נמכרה דירה בפרויקט היוקרה פורט TLV של האחים חג'ג' במחיר של 43 מיליון שקל ברמת מעטפת, לתושבי חוץ. את הבאת הלקוחות וסגירת העסקה הובילה סמנכ"לית המכירות והשיווק של הפרויקט, לי זיו, מול תושבי חוץ. העסקה משקפת מחיר של כ-98 אלף שקל למ"ר (מעטפת), הדירה בגודל של כ-400 מ"ר ו-50 מ"ר מרפסות בקומה ה-7 בבניין עם נוף לים. 

פרויקט PORT TLV מוקם בתחילת רחוב יורדי הסירה בכניסה הראשית למתחם נמל תל אביב, במרחק של 50 מטר בלבד מקו המים, ונמצא בשלבי בנייה מתקדמים. בנייתו צפויה להסתיים בעוד שנתיים וחצי. הבניין בן 10 קומות מוקם על מגרש בגודל של 3 דונם, ויכלול 7 קומות מגורים עם 40  דירות יוקרה ביניהן סוויטות רחבות, דירות לופט ופנטהאוזים דופלקס עם בריכות פרטיות, המשלבות חללים גדולים, חלונות מסך הפונים לים. התכנון הארכיטקטוני הייחודי, בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו, כולל מחיצות אלומיניום המצפות את הבניין המשנות את משחקי האור והצל ונשלטות בלחיצת כפתור, המשנה כליל את החזית. 

שתי הקומות הראשונות במגדל מיועדות לבית מלון בוטיק ובו 44 חדרים. הפרויקט ממזג בין מגורי יוקרה למלון מספק לדיירים שירות מלא 24/7 ברמה של מלון חמישה כוכבים, כך שהדיירים נהנים משלל הטבות - החל משף פרטי, רום סרוויס, טיפולים, חדר כושר מתקדם, בריכה קונסיירז' ועוד. 

גולת הכותרת של הפרויקט הם שני הפנטהאוז דופלקס בקומות תשיעית-עשירית, המשתרעים על פני 244 מ"ר, מרפסות ענק בגודל של 226 מ"ר ובריכה, והם ומוצעים למכירה תמורת 64 מיליון שקל. 

50 מטרים מהים. פרויקט PORT TLV (צילום: יח''צ)
50 מטרים מהים. פרויקט PORT TLV (צילום: יח''צ)


לדברי האחים צחי ועידו חג'ג': "מדובר בפרויקט יוקרה ייחודי בלוקיישן הטוב ביותר שניתן להציע בישראל, במרחק של מטרים ספורים מקו המים. זהו פרויקט נוסף המקדם את החזון האסטרטגי שלנו, להוביל את סטנדרט העיצוב והבניה בישראל ברמה בינלאומית. שיתוף הפעולה הבינלאומי עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם בעולם משקף את איכות הפרויקט וההערכה לו זוכה בישראל ובחו"ל".

סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט, לי זיו: "אנו רואים התעניינות גוברת מצד ישראלים והן מצד תושבי חוץ אמידים המחפשים דיור היוקרה, אך אינם מוכנים להתפשר על איכות. פורט TLV מציע מגורי יוקרה בשילוב עם חופשה בחיי היום-יום. מיקומו האקסקלוסיבי, בצמוד לאתרי הבילוי והתרבות המובילים לצד עיצוב הבניין הלבן הייחודי והמפרט בסטנדרט בינ"ל של הדירות, שמכולן נשקף נוף לים  מושך את קהל היעד אשר מוכן לשלם תמורת חוויית מגורים יוצאת דופן ורמת חיים גבוהה ביותר".

את חתימת ההסכם ליווה עו"ד הפרויקט, בן צורי שרעבי ממשרד חג'ג', בוכניק, ויינשטיין .