לי זיו, סמנכ"לית המכירות והשיווק של "RESIDENCE PORT TLV", הציגה אתמול (חמישי), בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון, את פרויקט המגורים החדש של האחים חג'ג'. המתחם יוקם בנמל תל אביב, במרחק 50 מטרים בלבד מקו החוף, שלוש דקות ממרינת גורדון, מלון הילטון ופארק הירקון.

הפרויקט תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל ובעולם, תוך שימוש במותגים מובילים כמו Boltap ,Buffy ואחרים, ונמצא בשלבי בנייה מתקדמים. צפי הסיום עומד על כשנתיים.

פרויקט "PORT TLV RESIDENCE" ממוקם בסמוך לנמל תל אביב הישן, שהוקם בשנות ה–30, ושופץ בעשור האחרון, ומהווה מוקד בילוי ופנאי הכולל מסעדות, ברים, שווקים, מתחמי תרבות ואוכל, ומותגי אופנה ובוטיק.

"שם המשחק הוא מיקום, מיקום, מיקום", הדגישה זיו בפרזנטציה. עוד ציינה כי מתחם היוקרה בן עשר הקומות יכלול דירות בגודל של בין 80 מ"ר ל־200 מ"ר. נוסף לכך יהיו שני פנטהאוזים בשטח של 500 מ"ר, ואלה יכללו בריכה פרטית המשקיפה על רצועת החוף של תל אביב.
דיירי המתחם ייהנו מהטבות הנלוות לנכס ברמת חמישה כוכבים, כגון שירותי קונסיירז' מפוארים, אבטחה 24/7, בית כנסת, בריכת שחייה לשימוש הדיירים, חדר כושר מתקדם, ואפילו תערוכות אומנות מתחלפות בלובי הבניין. נוסף לכך תפעל במקום מסעדה בעלת מוניטין בינלאומי, וזו תשמש את דיירי הבניין ואורחי המלון שימוקם בקומות הראשונות של הבניין.

RESIDENCE PORT TLV (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
RESIDENCE PORT TLV (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)

"לאחרונה נמכרה דירת יוקרה בקומה שביעית בפרויקט ב־43 מיליון שקל ברמת מעטפת", ציינה זיו. "ושתי דירות נוספות נמכרו בסכום כולל של 62 מיליון שקל לרוכשים מלונדון".

פרויקט RESIDENCE PORT TLV הוקם בידי האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, שחתומה על יותר מ–50 פרויקטים איכותיים באזורי יוקרה מבוקשים ברחבי הארץ, בניצוחם של טובי האדריכלים ומעצבי הפנים. "חברת האחים חג'ג' הפכה למודל ושם דבר לחדשנות, יציבות ואמינות", הוסיפה זיו.

כאמור, במקביל לדירות היוקרה יכלול PORT TLV גם מלון בוטיק בסטנדרט של חמישה כוכבים, ובו צפויים להיבנות 44 חדרים בקומה הראשונה והשנייה של הבניין. "תל אביב היא עיר קוסמופוליטית, עם מזג אויר מצוין ברוב ימות השנה, שווקים ססגוניים, מסעדות מעולות, גלריות אומנות ומוזאונים מהשורה הראשונה", סיכמה זיו את דבריה. "אין ספק כי PORT TLV RESIDENCE הוא הפנינה שלנו".