לי זיו, סמנכ"לית השיווק והמכירות של Port TLV Residence, תציג את פרויקט המגורים החדש בוועידה השנתית של הג'רוזלם פוסט בניו יורק ב-12 בספטמבר. הפרויקט ממוקם מול חוף מציצים בתל אביב, 50 מטר מקו החוף, במרחק כ-3 דקות ממרינת גורדון, מלון הילטון, ופארק הירקון - הפארק הגדול ביותר בעיר.

Port TLV Residence תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל, שאחראי לפרויקטים רבים בישראל ובחו"ל. חומרי הגימור שנבחרו ע"י האדריכל כוללים את המותגים המובילים בעולם, ובכללם בולטאפ, בופי ואחרים. הפרויקט נמצא כרגע בשלבי בנייה מתקדמים, וצפוי להסתיים תוך שנתיים. 

חשוב להדגיש כי הפרויקט ממוקם בנמל תל אביב, אשר נוסד בשנות ה-30 של המאה הקודמת. האזור שופץ בעשור האחרון וכיום מארח מסעדות, ברים, אירועים תרבותיים, שוק איכרים ייחודי, וחנויות אופנה מובילות. "שם המשחק הוא מיקום, מיקום, מיקום", אמרה זיו בשיחה עם ה"ג'רוזלם פוסט" בזמן שהציגה את הפרויקט בלונדון, באביב שעבר.

Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)

פרויקט המגורים היוקרתי בין עשר הקומות יכלול גם דירות יוקרה שבין 90 ל-230 מ"ר. לכל הדירות בפרויקט המגורים מרפסות שמהן ניתן לראות את הים. בנוסף, הוא מכיל שני פנטהאוזים דופלקסים של כ-500 מ"ר כל אחד, כשהקומה העליונה של הפנטהאוז כוללת בריכה פרטית הצופה לחוף הים של תל אביב.

דיירי הפרויקט ייהנו מכל היתרונות של נכס חמישה כוכבים, ובהם שירותי קונסיירז' יוקרתיים, שירותי בטחון מסביב לשעון, תצוגות אמנות מתחלפות בלובי של הבניין בית כנסת, בריכת שחייה, מכון כושר עם ציוד מתקדם ומאמן אישי, לשימוש הדיירים ואורחי המלון. הפרויקט יכלול גם מסעדה בקנה מידה בינלאומי לאורחי המלון ודיירי הבניין. 

Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)

היזמים שעומדים מאחורי פרויקט Port TLV Residence הם האחים חג'ג'. האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, בונה ברחבי הארץ, עם למעלה מ-70 פרויקטים יוצאי דופן. הפרויקטים של חטיבת היוקרה ממוקמים תמיד במיקומים גיאוגרפיים מבוקשים, ומתוכננים ומעוצבים על ידי אדריכלים בעלי שם עולמי. "האחים חג'ג' הפכו להיות סמן לבנייה חדשנית, יציבות ואמינות", אמרה זיו. 

בנוסף לדירות יוקרתיות, הפרויקט יכלול מלון חמישה כוכבים, עם 44 חדרי בוטיק בקומות הראשונה והשנייה של הבניין. "תל אביב היא עיר קוסמופוליטית, עם מזג אוויר מצויין, שווקים נפלאים, מסעדות יוקרה, גלריות אמנות ומוזיאונים", הוסיפה זיו. "Port TLV Residence הוא הפנינה שלנו".