"דירות סופר יוקרתיות, ששומרות על הערך שלהן טוב יותר מאחרות, הן דירות במתחמי מגורים המשולבות עם שירותים יוקרתיים של מלון בוטיק", אומרת לי זיו, סמנכ"לית השיווק והמכירות של Port TLV Residence. "חברת הניהול של מלון היוקרה שומרת על רמת תחזוקה מעולה, והדירות הפרטיות נהנות מהשירות המוקפד שלהם".

פסגת הטרנד הזה היא Port TLV Residence הממוקם רק 50 מטרים מקו החוף של תל אביב בכניסה לנמל. שתי הקומות הראשונות כוללות מלון בוטיק אקסקלוסיבי עם 44 חדרים, כאשר 6 הקומות הנוספות כוללות דירות מעוצבות ומעליהן שני פנטהאוז-דופלקס עם בריכות פרטיות בקומות 9 ו-10. השירותים המלונאיים המוצעים לדיירים כוללים שירות חדרים מסביב לשעון, תוכניות כושר מותאמות אישית בחדר כושר מאובזר, בריכה, סאונה, בית כנסת, לובי אקסקלוסיבי ועוד. ישנה הפרדה מוחלטת בין המלון לדירות, והדיירים יכולים ליהנות מכל שירותי המלון.

Port TLV Residence מציג את הדירה לדוגמה בקומה ה-6. היא מרוהטת בצורה מושלמת בפריטי "Poltrona Frau" - החברה המובילה בריהוט מתוצרת איטליה ברמה הגבוהה ביותר, ושגרירה של מצוינות איטלקית ברחבי העולם. Poltrona Frau, שנוסדה בשנת 1912, נוכחת בלמעלה מ-100 מדינות ומשתפת פעולה עם יותר מ-200 אדריכלים ומעצבים מובילים מרחבי העולם.

הדירה לדוגמה מעוררת השראה מכל הבחינות. היא בעלת 3 חדרים, עם חדר שינה ראשי הכולל חדר רחצה צמוד וחדר ארונות ענק, חדר שינה נוסף, סלון גדול, חדר בילוי/טלוויזיה נפרד, פינת אוכל, מטבח Bulthaup מושלם ומרפסת בשטח של 19 מ"ר המשקיפה לים התיכון.

דירה שמעוררת השראה מכל הבחינות (צילום: view point)
דירה שמעוררת השראה מכל הבחינות (צילום: view point)

"Poltrona Frau" ידועה ברחבי העולם בזכות ריהוט העור והעץ בעבודת יד, חומרים טבעיים שנבחרו בקפידה ומהם יוצרים יצירות אלגנטיות עם נגיעה אינטימית ואישית. "בחרנו ב-Poltrona Frau עבור הדירה לדוגמה בגלל העיצובים המדהימים שלהם", אומרת לי זיו ומוסיפה: "את הדירה לדוגמה ניתן לקנות כמו שהיא - 178 מ"ר מרוהטת בצורה מושלמת, במחיר של 21,500,000 ש"ח".

Port TLV - אשר תוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו - מתבסס על הסגנון הקוביסטי המגדיר את קו הרקיע של תל אביב. "עיצוב על זמני צריך להיות בעל משמעות - אריכות ימים נמצאת ביצירת משהו קלאסי, במקום לעקוב אחר טרנדים", אמר פיבקו. כל קומה כוללת מרפסות היקפיות עם חזיתות דמויות פסיפס מסוג "brise soleil", שנועדה להפחית את החום בתוך הבניין על ידי הסטת אור השמש. "חיוני ליצור בית שיכול לשנות את חייך. Port TLV Residence מציע הזדמנות ייחודית לחיות כל כך קרוב לחוף הים, והעיצוב שלי מנצל את היתרון הזה", הוסיף פיבקו.

Port TLV Residence הוא פרויקט הדגל של האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, המתמחה בפיתוח, ניהול ושיווק של מגורי יוקרה. היכולת שלהם לבחור את המיקומים הטובים ביותר, לעבוד עם נותני שירות מומחים ולשתף פעולה עם אנשי חזון ומעצבים בעלי שם בינלאומי, הפכה את האחים חג'ג' לאחת מחברות הנדל"ן המשפיעות בישראל.

Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)