עסקי הקניונים לא רעים, בוודאי ובוודאי כאשר מדובר בקניוני פרימיום. הנהלת קניון עופר רמת אביב, בבעלות חברת מליסרון של אשת העסקים ליאורה עופר, הכריזה אתמול על תוכנית השקעות בהיקף של 120 מיליון שקל, שתוסיף קומה שלישית לקניון בשטח המשתרע על פני 3,000 מ"ר, ועל הפיתוח העסקי.

לקומה השלישית יועתק מתחם המזון המהיר (כמקובל במרכזי קניות) ובמקומו יתווספו בקומה השנייה במתחם חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. עבודות בניית הקומה השלישית יסתיימו בסוף 2023. 

אתמול נמסר על פתיחת החנות הראשונה של לולו למון בישראל. החנות תתפרס על 500 מ"ר ותיפתח בקומה השנייה, במקום סניף מנגו שיעבור לקומה התחתונה, שם הייתה חנות של קסטרו.

עוד נמסר כי זארה כמעט תכפיל את גודל החנות שלה בקניון, משטח של 1,700 מ"ר ל־3,000 מ"ר. על פי ההערכות המהלך יגדיל את זרם ההכנסות (ה־NOI) של הקניון ב־11 מיליון שקל. לאחרונה הסתיים השלב הראשון של ההשבחה, שבמסגרתו הושקעו 40 מיליון שקל, כולל החלפת ריצוף, תקרה ומעקות. 

קניון עופר רמת אביב (צילום: איל קרן)
קניון עופר רמת אביב (צילום: איל קרן)

הקניון הוקם ב־1997. מספר המבקרים היומי עומד על 20 אלף איש. שטח המסחר נטו הוא 19 אלף מ"ר ושטח המשרדים שכולל מרכז רפואי, שגרירות נורווגיה, בתי השקעות ועוד, עומד על 7,000 מ"ר. 

דויד בן משה, מנכ"ל הקניון: "בקניון ישנו תמהיל מדויק הכולל מגוון מותגים בינלאומיים במקום אחד, חוויית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. אנחנו מסתכלים על 2025 ויוזמים שינויים משמעותיים כבר עכשיו שישמרו את רמת אביב כקניון המוביל בישראל".