לי זיו, סמנכ"לית פרויקט הנדל"ן Port TLV Residence, תשתתף בראיון אחד על אחד עם תמר אוריאל-בארי, עורכת אתר Jpost.com, שייערך בכנס "נשים מנהיגות" של קבוצת הג'רוזלם פוסט ב-22 בפברואר בתל אביב. השתיים ידונו בפרויקט המגורים החדש Port TLV.

פרויקט Port TLV Residence של האחים חג'ג' שבנייתו נמצאת בעיצומה בנמל תל אביב, והוא בין פרויקטי הנדל"ן הראשונים, המשלבים דירות מגורים, יחד עם מלון שיופעל בשתי הקומות הראשונות בפרויקט, מלון POLI PORT של משפחת דיין.

מספר מתחמים המשלבים מלונות בסמוך לבנייני מגורים יוקרתיים, כבר הוקמו בישראל. אולם לגבי מודל משולב של עירוב שימושים אלה בבניין אחד, ניתן לראות בפרויקט זה - פורט TLV של האחים חג'ג', בין הראשונים בישראל המובילים מגמה זאת.

הפנטהאוז של פרויקט Port TLV (צילום: view point)
הפנטהאוז של פרויקט Port TLV (צילום: view point)

לדברי לי זיו, סמנכ"לית השיווק והמכירות של Port TLV Residence "השילוב הייחודי של דירות יוקרה ומלון בוטיק אקסקלוסיבי בא לידי ביטוי בפרויקט זה, מעניק ערך מוסף לדיירי הקבע שיהנו ממגוון שירותי המלון, וזאת כחלק מובנה משירותי הניהול הקבועים. המיקום הוא אטרקטיבי, רק 50 מטרים מקו החוף של תל אביב בכניסה לנמל". 

בימים אלה כבר ניתן לראות הבנין המרשים של Port TLV Residence בנמל תל אביב, שבנייתו תושלם במהלך 2024. שתי הקומות הראשונות כוללות מלון עם 44 חדרים, כאשר 6 הקומות הנוספות כוללות דירות מעוצבות, ומעליהן שני פנטהאוז-דופלקס עם בריכות פרטיות בקומות 9 ו-10. השירותים המלונאים המוצעים לדיירים כוללים שירות חדרים מסביב לשעון, תוכניות כושר מותאמות אישית בחדר כושר מאובזר, בריכה, סאונה, בית כנסת, לובי אקסקלוסיבי ועוד. ישנה הפרדה מוחלטת בין המלון לדירות, והדיירים יכולים ליהנות מכל שירותי המלון.

לפנטהאוז הדופלקס ב-Port TLV מגיעים במעלית פרטית ישירות לקומה ה-9. הפנטהאוז בגודל 240 מ"ר, כולל חדר שינה ראשי ענק המשקיף לים עם חדר ארונות ומרפסת צמודה בשטח של 22 מ"ר, חדר שינה גדול עם חדר רחצה צמוד, 2 סוויטות ג'וניור נוספות, חדר אוכל, אזורי מגורים ובילוי רבים, מטבח מעוצב גדול, מרפסת עוטפת מרהיבה בשטח של 129 מ"ר וגג של 76 מ"ר עם בריכה מרהיבה הפתוחה לנוף הים , המחיר המוערך הוא כ 64 מיליון ש"ח".

דירה לדוגמה בפרויקט Port TLV (צילום: view point)
דירה לדוגמה בפרויקט Port TLV (צילום: view point)

הדירה לדוגמה נמצאת בקומה 6 והיא בגודל של 178 מ"ר, מרוהטת ומוצעת למכירה כולל כל הריהוט הייחודי של המותג האיטלקי "Poltrona Frau", במחיר מוערך של 22 מיליון ₪.

"Poltrona Frau", החברה המובילה בריהוט מתוצרת איטליה ברמה הגבוהה ביותר, ידועה בזכות ריהוט העור והעץ בעבודת יד, ושימוש בחומרים טבעיים. החברה שנוסדה בשנת 1912, פועלת בלמעלה מ-100 מדינות ומשתפת פעולה עם יותר מ-200 אדריכלים ומעצבים מובילים מרחבי העולם.

הדירה לדוגמה כוללת 3 חדרים, ובכלל זה חדר שינה ראשי עם חדר רחצה צמוד וחדר ארונות ענק, חדר שינה נוסף, סלון גדול, חדר בילוי/טלוויזיה נפרד, פינת אוכל, מטבח Bulthaup ומרפסת בשטח של 19 מ"ר המשקיפה לים.

דירה לדוגמה בפרויקט Port TLV (צילום: view point)
דירה לדוגמה בפרויקט Port TLV (צילום: view point)

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו - מתבסס על הסגנון הקוביסטי המגדיר את קו הרקיע של תל אביב. כל קומה כוללת מרפסות היקפיות עם חזיתות דמויות פסיפס מסוג "brise soleil", שנועדה להפחית את החום בתוך הבניין על ידי הסטת אור השמש. העיצוב של פיבקו מנצל את היתרון של הקרבה לחוף הים .

Residence Port TLV הוא פרויקט הדגל של האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, המתמחה בפיתוח, ניהול ושיווק של מגורי יוקרה. היכולת שלהם לבחור את המיקומים הטובים ביותר, לעבוד עם נותני שירות מומחים ולשתף פעולה עם אנשי חזון ומעצבים בעלי שם בינלאומי, הפכה את האחים חג'ג' לאחת מחברות הנדל"ן המשפיעות בישראל.

פרויקט Port TLV (צילום: עמית גושר)
פרויקט Port TLV (צילום: עמית גושר)