תחרות לדובאי? מגדל בגובה 400 מטרים ייבנה בגבול ת"א-רמת גן

המבנה "בין ערים" צפוי להתנשא לגובה 400 מטרים ויכלול כ-100 קומות. הבניין אשר בנייתו תחל רק עוד חמש שנים ישמש בעיקר למסחר, תעסוקה ומלונאות

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מגדל "בין ערים", הדמיה
מגדל "בין ערים", הדמיה | צילום: הדמיה וויופוינט
2
גלריה

בשל היותו של המגדל בסמיכות למגדלי תעסוקה ומסחר, הוא לא יהיה למגורים. המגדל הייחודי, תוכנן על ידי גיא מילוסלבסקי ואמנון שוורץ ממשרד מילוסלבסקי אדריכלים והוא נקרא "בין ערים" בשל היותו בפאתי בורסת היהלומים, בין שלוש ערים: רמת גן, תל אביב וגבעתיים.

"העיצוב של המגדל יהיה מיוחד וייחודי. בשל היותו על צומת בין שלוש ערים, למגדל יהיו שלוש דפנות אשר כל אחת מהן תפנה לעיר אחרת, כאשר ביניהם שדרה ירוקה שמטפסת לגובה של 100 קומות", סיפר מילוסלבסקי והוסיף: "שלוש הדפנות נפתחות למעלה כלוטוס שחושף את המגדל".

מגדל "בין ערים", הדמיה וויופוינט
מגדל "בין ערים", הדמיה וויופוינט | מגדל "בין ערים", הדמיה וויופוינט

היותו של המגדל בסמיכות לתחנות "הקו האדום" שלה רכבת הקלה – אבא הלל ברמת גן וארלוזורוב בתל אביב, תאפשר להערכתו של מילוסלבסקי לרבים להגיע ברכבת הקלה, שאמורה להתחיל לפעול באוקטובר 2021. "התכנון הוא להמונים שיגיעו ברכבת הקלה וברכבת לתחנת סבידור ולרבים נוספים שיעדיפו להגיע מגוש דן באופניים וברכבים דו-גלגליים. אבל כמובן שיהיו גם מקומות חנייה לאלו שיעדיפו להגיע בפקקים של גוש דן עם רכביהם.

תגיות:
נדל"ן
/
מגדלי משרדים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף