בשל היותו של המגדל בסמיכות למגדלי תעסוקה ומסחר, הוא לא יהיה למגורים. המגדל הייחודי, תוכנן על ידי גיא מילוסלבסקי ואמנון שוורץ ממשרד מילוסלבסקי אדריכלים והוא נקרא "בין ערים" בשל היותו בפאתי בורסת היהלומים, בין שלוש ערים: רמת גן, תל אביב וגבעתיים.
"העיצוב של המגדל יהיה מיוחד וייחודי. בשל היותו על צומת בין שלוש ערים, למגדל יהיו שלוש דפנות אשר כל אחת מהן תפנה לעיר אחרת, כאשר ביניהם שדרה ירוקה שמטפסת לגובה של 100 קומות", סיפר מילוסלבסקי והוסיף: "שלוש הדפנות נפתחות למעלה כלוטוס שחושף את המגדל".
היותו של המגדל בסמיכות לתחנות "הקו האדום" שלה רכבת הקלה – אבא הלל ברמת גן וארלוזורוב בתל אביב, תאפשר להערכתו של מילוסלבסקי לרבים להגיע ברכבת הקלה, שאמורה להתחיל לפעול באוקטובר 2021. "התכנון הוא להמונים שיגיעו ברכבת הקלה וברכבת לתחנת סבידור ולרבים נוספים שיעדיפו להגיע מגוש דן באופניים וברכבים דו-גלגליים. אבל כמובן שיהיו גם מקומות חנייה לאלו שיעדיפו להגיע בפקקים של גוש דן עם רכביהם.