חברת Sisense , המספקת לאלפי חברות, כולל Nasdaq, ZoomInfo ואייר קנדה, את היכולת לבנות ולהטמיע אנליטיקות בינה עסקית במוצרים ממוקדי לקוח, מכריזה היום (חמישי) על קידומו של אריאל כץ למנכ"ל החברה וקריסטינה אגסי למנהלת תפעול ראשית (COO). המנכ"ל והיו"ר לשעבר, אמיר אורעד, ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטורין ולעבוד עם החברה על יוזמות אסטרטגיות מרכזיות.

המינויים בחברה מגיעים בעקבות שנה של אבני דרך משמעותיות עבור סייסנס, כולל צמיחה דו ספרתית עבור הפתרון הענן הציבורי שלה ל - Embedded Analytics (ניתוח נתונים מוטמע) והגעה לרווחיות, מה שמבדיל אותה מסטארטאפים רבים במונחים של EBITDA ותזרים מזומנים.

במהלך השנה האחרונה הציגה סייסנס כמה פתרונות חדשניים משמעותיים, בהם: אינטגרציה והטמעה עמוקה ראשונה מסוגה בתעשייה של אנליטיקות ChatGPT באמצעות שימוש בכלי API של סייסנס, המאפשרת למנף את היכולות המתקדמות של ChatGPT ולשלב אותן באופן ישיר לתוך אנליטיקות.

כמו כן, החברה פיתחה טכנולוגיית שירות הטמעת אנליטיקות באפליקציות נפוצות לראשונה בתעשייה, המאפשרת ללקוחות להטמיע תובנות מהפלטפורמה של סייסנס באופן מקורי באפליקציות Slack, Teams, PowerPoint ו- Excel.

סייסנס גם זכתה לאחרונה להכרה בכמה פרסים יוקרתיים, כולל הוקרה כחברה בעלת חזון יוצא דופן על ידי Gartner בפעם השישית ברציפות, וכמובילת שוק בדוח של G2 עבור Embedded BI, בשל ציון שביעות רצון גבוה של לקוחות ונוכחות חזקה בשוק.

המנכ"ל הנכנס, אריאל כץ, שימש בעבר כמנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי של Sisense ומנכ"ל החברה בישראל. הוא מביא למעלה מ-25 שנות ניסיון בטכנולוגיה ובמוצרי ענן ארגוניים גדולים, לאחר שמילא תפקיד מוביל במיקרוסופט בהקמת ובניית Power BI, אחד משירותי הענן BI המובילים בעולם.

לאחר מכן, הוא הוביל את הפיתוח של Dynamics 365 for Sales, ועזר להפוך אותו לשירות ענן חכם ומודרני, כאשר שני המוצרים גדלו ליותר ממיליארד דולר ARR.

"אני גאה להוביל את סייסנס לעידן הצמיחה הבא שלה, בהתבסס על היסודות החזקים שלנו הכוללים פלטפורמת הטמעה עשירה, ARR של 150 מיליון דולר, בסיס לקוחות מוצק ו-EBITDA  חיובי. אלו יאפשרו לנו לשגשג בשנים הקרובות ללא קשר לתנאים הכלכליים", אמר אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס.

"בשנתיים האחרונות אמיר ואני פיתחנו שותפות וידידות חזקה. אני מעריך את מנהיגותו של אמיר ומצפה לעבוד איתו בתפקידו החדש כיו"ר”, ציין.

אמיר אורעד, יו''ר סייסנס (צילום: Sisens)
אמיר אורעד, יו''ר סייסנס (צילום: Sisens)

"אני גאה בהישגים של שמונה השנים האחרונות, כמובן בצד הפיננסי וגם בהון האנושי שיש לנו בסייסנס ובלקוחות המובילים בעולם שסומכים עלינו בהפעלת יישומי ניתוח הנתונים שלהם", אמר אמיר אורעד, יו"ר סייסנס.

"סייסנס ממשיכה להתפתח ועברה בהצלחה במהלך השנים למובילה בתעשייה של Embedded Analytics בזמן שאנו מתחילים את שלב הצמיחה הבא שלנו, אך טבעי עבור אריאל להחליף אותי כמנכ"ל בזמן שאני מתמקד בתפקיד יו"ר החברה. אריאל מביא מנהיגות בשילוב עם ניסיון מוכח בענן ובתעשייה שאין מתאים ממנו כעת להוביל את סייסנס אל העתיד", סיכם.