חברת בזק הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה עם חברת נוקיה העולמית, אשר מטרתו היא להגביר את קצב הגלישה. מדובר בפיילוט הנדסי שהתקיים במעבדות החברה.

פרטנר חשפה את ההצלחה הגדולה בהסכם עם בזק: "מימשה ברבעון אחד התחייבות של שנה"
בעקבות שיפור בנזילות: בזק תגדיל את חלוקת הדיווידנדים

על פי החברה, במהלך הפיילוט, הגיעה מהירות הגלישה לקצב של 25 ג'יגה, זאת באמצעות טכנולוגיית  25G PON. "המהלך הנוכחי מהווה פריצת דרך עבור בזק בפרט ועבור שוק התקשורת בישראל בכלל. כחברת התקשורת הגדולה והמובילה, מוטלת עלינו האחריות להגדיר את עתיד שוק התקשורת בישראל", מסר רן גוראון, מנכ"ל בזק. 

כמו כן, בזק הציגה היום גם את הנתב החדש שהיא מתעתדת להשיק, ואשר יתמוך בתקן ה- 7 WiFi החדש. לדברי החברה, "נתב זה יאפשר אימוץ מיידי של התקן העולמי, ה-WiFi 7, המתוכנן לצאת בתחילת שנת 2024, ויאפשר את הקפיצה הגדולה באינטרנט האלחוטי הביתי".

"הנתב החדש יאפשר קליטה איכותית, תמיכה במספר רב של מכשירים מחוברים לרשת בו זמנית, הגנת סייבר, והבשורה העיקרית  -  תמיכה בקצבי מולטי גיג, כאשר המשמעות לכך היא גלישה אלחוטית בבית הלקוח בקצב של עד 10 גיגה", הוסיפו. 

"ההכרזה על קפיצות המדרגה הבאות בתחום האינטרנט בישראל, אפשרית בזכות רשת הסיבים הרחבה של בזק הפרוסה ברחבי המדינה. ברגע שנכנסנו לתחום הסיבים, עשינו זאת בקצב מהיר במיוחד", מסר מני ברוך, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק. [