הכתבה נכתבה בשיתוף חברת סולאר לייט

ההתחממות הגלובלית הופכת למורגשת יותר ויותר, והסיבות הן רבות - פליטת גזי חממה בעקבות שימוש במגוון רחב של מוצרים וטכנולוגיות המזהמות את האקלים - כלי רכב ממונעים על ידי בנזין ודיזל, חשמל שמיוצר על ידי שריפת פחם, תעשיות המשתמשות בייצור חומרים בשיטה ישנה ולא ירוקה ועוד.

חברת סולאר לייט ערה לבעיות אלו, ולאחר בדיקה ומחקר של מספר מוצרים ממגוון קטגוריות שונות, החליטה להנגיש לציבור פתרונות סולאריים הרמטיים שיוכלו להחליף פתרונות חשמליים מזהמים, זאת על ידי אנרגיה סולארית ירוקה, ידידותית לסביבה, כזאת שלא פולטת גזי חממה וכמובן - חסכונית יותר.

תחום ההתמחות הרחב ביותר של החברה הינו תאורה סולארית לגינה. החברה עוסקת בייבוא ושיווק מעל 100 מוצרי תאורה סולארית המחולקים למספר קטגוריות כגון עמודי תאורה לגינה, פרוז'קטורים סולאריים, ספוטים, צמודי קיר, מנורות אפ אנד דאון ועוד. אין כמעט בית שלא בוחר לשדרג את הגינה או המרפסת שלו בתאורה דקורטיבית או תאורת הצפה - ובייחוד בחודשי הקיץ. מזג האוויר הופך לנעים יותר ומאפשר לשבת וליהנות מאוויר טוב, אירוח חברים או משפחה או סתם על האש כמו שלא מעט ישראלים אוהבים.

בעזרת תאורה סולארית לגינה, תוכלו לשדרג ולרהט את הגינה בביתכם בצורה קלה ביותר, וללא צורך בתשתית חשמל קרובה - כל מה שתצטרכו כמובן, זה שמש. בעזרת עמודי תאורה לגינה, תוכלו להאיר את שבילי הדרך - העמוד מותקן על דק או משטח אספלט בעזרת ערכת התקנה המגיעה עם המוצר ופועל אוטומטית ברדת החשכה - 0 עלות חשמל מהרגע הראשון והתקנה קלה ופשוטה עם הוראות מפורטות.

מצלמה סולארית של סולאר לייט (צילום: סולאר לייט)
מצלמה סולארית של סולאר לייט (צילום: סולאר לייט)

אם תרצו תחליף לתאורה חזקה, תוכלו כמובן להשתמש באחד מהפרוז'קטורים הסולאריים מבית סולאר לייט - פרוז'קטורים בעוצמה גבוהה במיוחד המצויידים בפאנל סולארי נפרד עם כבל באורך כ-4 מטרים (על מנת למקם את הפאנל במיקום רצוי ומיטבי לכיוון השמש).
אותו פרוז'קטור יוכל בקלות להחליף את הפרוז'קטור החשמלי המסורתי וזולל החשמל - שמזהם את האוויר וכמובן דורש התקנה לא פשוטה עם חוטים וחיווטים. יתרון נוסף וחשוב לתאורה סולארית לגינה, ובכלל לכל מוצר סולארי הוא העובדה שגם בזמני הפסקת חשמל המוצר ימשיך לפעול ללא הפרעה.

קטגוריה נוספת שחברת סולאר לייט שמה דגש עליה היא תחום האוורור. לחברה ישנו פיתרון לצינון והורדת הטמפרטורה על ידי מאוורר גג סולארי - מפוח לגג. מוצר מוכר שמותקן בהמון בתים פרטיים עם גגות רעפים, ומשמש כפיתרון מעולה למפעלים או עסקים עם מבנה גדול שמתחמם בחודשי הקיץ ומצריך הפעלה מרובה של מיזוג אוויר.

המפוח הסולארי כולל פאנל סולארי גדול במיוחד ומאוורר חזק במיוחד עם מנגנון פעולה חכם - בזיהוי טמפרטורת חלל של מעל 25 מעלות צלזיוס, המאוורר יחל לפעול ויקרר את חלל הבית או העסק באופן אוטומטי - כל זה ב-100% אנרגיה ירוקה, ללא תשתית חשמל וכמובן ללא עלויות חשמל.

אם אתם יוצאים לשטח, לקמפינג או לכל אזור ללא תשתית חשמלית, חברת סולאר לייט מציעה מגוון פתרונות סולאריים שיחליפו לכם שקע חשמלי בצורה קלה וירוקה. לחברה ליין מטענים סולאריים עוצמתיים במיוחד, החל ממטען סולארי עם 5 פאנלים סולאריים, הכולל בנק סוללה אותו ניתן להטעין במהירות בחשיפה ישירה לשמש, ולטעון את הסמארטפון שלכם כ-5 עד 7 מחזורי טעינה. המטען הסולארי כולל פנס פלאש למקרה חירום ומשמש כפתרון מצוין לטעינת מכשירים ניידים בימים ארוכים ובמקומות ללא שקע חשמלי.

תחנת כוח ניידת סולארית. (צילום: סולאר לייט)
תחנת כוח ניידת סולארית. (צילום: סולאר לייט)

אך הפתרון המעניין יותר שחברת סולאר לייט יודעת להציע, הוא תחנת כוח ניידת סולארית. תחנת הכוח הסולארית מורכבת בעצם משני מוצרים- תחנת כוח ניידת - מעין סוללה מרובעת גדולה, הכוללת כניסת שקעים, USB ועוד מגוון כניסות, וכמובן פאנל סולארי חיצוני להטענת הסוללה. בעזרת תחנת כוח ניידת תוכלו ממש לחיות בסביבה ללא תשתית חשמלית ולהשתמש במוצרים חשמליים, גם כאלה במתח גבוה - תנור, מיקרוגל, תאורה חשמלית, רמקול ועוד מוצרים רבים - וכל זאת תודות לעובדה שתחנת הכוח יודעת לעבוד ב-1000W מתח קבוע, וקצה עליון/פיק של  2000W, ובשביל לסבר את האוזן - תחנת הכוח תוכל לספק חשמל רב בעת ובעונה אחת.

פתרון סולארי חשוב שסולאר לייט יודעת להציע, הוא מצלמות סולאריות. לסולאר לייט מגוון מצלמות סולאריות המיועדות לבית פרטי, לעסק או למקום ציבורי. המצלמות הסולאריות, כמובן, לא תלויות בתשתית חשמל, נטענות על ידי פאנל סולארי ובטעינה אחת יעבדו לכ-10 ימים.
בנוסף, תוכלו לשלוט על המצלמה ולצפות בכל המתרחש דרך אפליקציה ייעודית בעברית למכשירי אייפון ואנדרואיד. המצלמה כוללת חיישן תנועה חכם, איתו תוכלו להקליט מקטעים בצורה חכמה, ובמקרה הצורך לצפות רק במקטעים הרלוונטיים, במקום לחפש מקטע מסויים בצורה מסובכת וארוכה.

חשוב לציין שכלל המוצרים הסולאריים עמידים בתנאי מזג האוויר, וכמובן מגיעים עם אחריות לעד כשנתיים הישר מהיבואן. באתר תוכלו למצוא מעל 150 מוצרים סולאריים שונים, וחלקם בבלעדיות לחברה במחירים אטרקטיביים עם משלוח מהיר בפריסה ארצית ושירות לקוחות זמין לכל ייעוץ או שאלה.

למידע נוסף בקרו באתר החברה - www.solarlight.co.il 

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת סולאר לייט