המהלך הבא בקשר בין טלוויזיה לתוכן אינטרנטי בישראל: החל מהיום, אפליקציית SCREENZ - המספקת עולם שלם של תכנים ישראלים ובינלאומיים מעוררי השראה, תגיע ישירות על המסך בטלוויזיה, בנייד ובמחשב במסגרת שיתוף פעולה עם סלקום. מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו איכותי, מגוון ומקורי, ומעל ל-400 קורסים והרצאות של הכוכבים הגדולים ביותר ייחשפו לקהל.

סלקום משיקה לראשונה בשוק הטלוויזיה את SCREENZ - אפליקציית הקורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית המובילה בישראל, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו איכותי, מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים, המוחות והכוכבים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.

דוגמאות לתכנים של SCREENZ שניתן למצוא בסלקום: מדיטציה תלמדו מהמאסטר ניסים אמון, קורס פסיכולוגיה מעשית מאת פרופ' יורם יובל, כיתת אמן בעסקים עם רמי לוי, הרצאה בהכרות עם התנ"ך עם מאיר שלו, קורס במיינדפולנס עם יהודית כץ, קורס בתורת המשחקים עם ד"ר חיים שפירא, ד"ר ליאת יקיר תסביר לכם את הביולוגיה מאחורי מערכות היחסים, השראה תקבלו מאשכול נבו; חוקר המוח הבינלאומי פרופ׳ מורן סרף יסביר לכם איך המוח שלנו עובד, מחבר רבי המכר יובל אברמוביץ׳ ילווה אתכם בכתיבת הספר שלכם, מעיין בוימן-משיטה תכוון אתכם כדי להגיע לזוגיות טובה ובריאה, קורס מקיף במשא ומתן עם יעל חיו, איך לשפר את הבריאות שלנו בהרצאות המרתקות של ד"ר אמוץ זיו-אב, איך לעמוד מול המצלמה ועל הבמה עם ד"ר מישל שטיין טיר, כיתת אמן ביזמות עם איל וולדמן, קורס הכנה ללידה ראשון מסוגו עם המיילדת מורן מנצור, וגם מדריך מלא להיפנוזה עצמית, שיווק, היסטוריה, מדע ועוד.

אלה ועוד מצטרפים ליוצרים ולמרצים מובילים כדוגמת: שלי ורוד, עמית סגל, אבי ותום נשר, אורנה בנאי, ורד פלדמן, רוני קובן, מיכה גודמן, שחר ברלוביץ', אייל דורון, קרן אור חן, אבשלום קור, גיורא איילנד, אלי מזרחי, ורד ספיבק, טליה לוי טיטיון, שירלי הרשקו, יוסי פיין, יהל דורון, מאור פריד, שלי סבר, לירז מרגלית ועוד ממיטב המומחים בתחומם מחכים לכן.ם בסקרינז.