לראשונה בישראל: עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה בירושלים - מקיימת יום פתוח לסטודנטים מכל רחבי הארץ, אשר ייערך באופן וירטואלי במטאוורס. טכנולוגיית המציאות המדומה מאפשרת הדמיה וירטואלית של סביבת המכללה, לרבות קיום שיח עם המרצים, ראשי החוגים וסטודנטים במכללה, וקבלת מידע לגבי תחומי הלימוד בהנדסה, מלגות ומעונות, לצד התרשמות מכל מערך התמיכה שמציעה המכללה לסטודנטים, והכל באמצעות ייצוג של אווטאר.

במסגרת היום הפתוח, שיתקיים ביום חמישי הקרוב, יוכל כל מתעניין להיכנס ממחשבו האישי ולבחור לעצמו דמות אווטאר, שעמה "ישוטט" במרחב הווירטואלי, להיכנס למרחבים שמעניינים אותו לפי תחומי הלימודים, ולפגוש ולקיים שיח עם אווטארים המייצגים את מרצי המכללה, בוגריה וסטודנטים הלומדים כעת במקום.

בנוסף, למעוניינים ישנה אפשרות להגיע למכללה ולהתחבר למטאוורס (בחוות המחשבים של המכללה), ולחוש את החוויה בשילוב סיור במעבדות ובמעונות באופן פיזי והתנסות במתחם חווייתי וירטואלי.

אורלי הרמן גרונוולד, מנהלת השיווק והדוברות של מכללת עזריאלי, מסרה כי ההחלטה על קיום היום הפתוח במתכונת הנוכחית נקבעה משני טעמים עיקריים: הצגת מצוינות טכנולוגית שאותה מייצגת המכללה, ומתן מענה למתעניינים הרבים שמגיעים מרחבי הארץ. טכנולוגיית המציאות המדומה והמטאוורס נעשית באמצעות חברת VR2GO המתמחה בתחום.