אחת מתופעות הלוואי המועדפות עלי של קדמה טכנולוגית זה העובדה שטכנולוגיות וחוויות, שבעבר היו יקרות לצרכן הממוצע, הופכות לנגישות יותר ויותר. דוגמא נהדרת לכך זה עולם הטלוויזיות החכמות, ודוגמא עוד יותר טובה היא מסך הטלוויזיה SUE 9600, בגודל 65 אינץ' של חברת SKYWORTH, שיביא לכם לסלון או לחדר השינה איכות צפייה נהדרת ברזולוציית 4K, לצד הנוחות של מערכת ההפעלה של גוגל. המחירים של דגמי החברה נעים בין 4,990 שקל ל-65 אינץ' ועד 6,990 שקל ל-75 אינץ.

מבחינת מראה מדובר במסך מודרני, מאוד יפה לעין, נטול מסגרת, הרגליות שלו ממורכזות, כך שהוא די נוח למיקום, בין אם זה על שולחן או תלייה על קיר. הגובה שלו ללא הרגליות הוא כ-84 ס"מ ורוחבו 145 ס"מ. 

מבחינת ביצועים אתם מקבלים תמונה חדה, ברורה, נקייה ומלאה בצבעים, ברזולוציית 4K, התומכת ב-HDR10+, עם קצב רענון תמונה של עד 120 הגה הרץ, ואולי הכי חשוב מנגנון החלקת תמונה, שעוזר במיוחד בסצנות אקשן מורכבות.

ניצלתי את ההזדמנות לצפות שוב בסרטי מלחמת הכוכבים המחודשים, כדי לבחון את איכות ה-4K, ומלבד תמונה ריאליסטית וברורה, כל הסצנות העמוסות בתנועת חלליות ופיצוצים עוברות בצורה חלקה, נקייה ודי מרהיבה.

מסך סקייוורת' (צילום: יח''צ)
מסך סקייוורת' (צילום: יח''צ)

יש לציין כי הטלוויזיה עושה שימוש בטכנולוגיית Mini LED, שכבר לא נמצאת בטופ של הטכנולוגיות בשוק, ומכאן גם המחיר הנוח, אבל עם זאת, היא עדיין מתקדמת מאוד, מרשימה במיוחד על גודל ה-65 אינץ', ואתם תבחינו בניגודיות טובה מאוד ועוצמת תאורה של עד אלף ניט.

אחד הדברים הטובים בטלוויזיות של היום זה שהן מורכבות מפי'צרים שונים, שכל הזמן משדרגים את האיכות של מוצר הבסיס. כך לדוגמא ה-HDR10+, שמבצע אופטימיזציה לתמונה באופן רציף וכמובן עשרות אלפי נוריות LED, מחולקות לאזורי תאורה שונים, עבור שליטה מדויקת בכמה שיותר נקודות בודדות במסך. תוסיפו לכך מערכת סאונד של דולבי אטמוס עם חווית קול תלת-מימדית ומערכת הפעלה גוגל טי וי עם אינספור אפליקציות.

מערכת ההפעלה של גוגל פותחת עולם שלם של תכנים: סרטים, סדרות, מוזיקה ומשחקים. ניתן לצפות בפרטנר TV, HOT, yes+, וסלקום TV ללא צורך בממיר או שלט נוספים. לצד אפליקציות מובנות מוכרות כמו פריים וידאו, יו טיוב ונטפליקס.

בנוסף הטלוויזיה מגיעה עם אפשרות למתן פקודות קוליות וחיפוש קולי באמצעות Google Assistant ו- Alexa, מוד משחק לחווית גיימינג משופרת וטכנולוגיית Chromecast BUILT-IN של Google, לשיקוף מסך ממכשיר אנדרואיד ו- Miracast לשיקוף תכנים מהמחשב.

בסופו של אם אתם מבלים המון זמן מול המסך, בין אם אתם משחקים או צופים בסרטים, אירועי ספורט וכדומה, ואתם מחפשים מסך גדול בטווח מחיר סביר עם נתונים מאוד טובים, זו בחירה טובה מאוד.