בני כמה הייתם כשהתקבלתם לעבודה הראשונה שלכם? הגיל משתנה מאדם לאדם, אך סביר להניח שהייתם תלמידי תיכון באותה התקופה (או שאולי פחות מכך - ושמרתם על הילדים של השכנים). בניגוד לרובנו, קאיראן קווזי בן ה-14, לא יעביר את חודשי הקיץ במסעדת מזון מהיר, או בשמירה על ילדים, אלא יחל לעבוד בחברת ספייס איקס של המיליארדר אילון מאסק

דקות אחרי השיגור: ספינת החלל של ספייס איקס התפוצצה באוויר | צפו בתיעוד
דיווח בארה"ב: המהלך של מאסק שהוביל לקריסה המביכה של טוויטר
ה-FDA אישר לאילון מאסק לבצע ניסויים בהשתלת שבבים במוחות בני אדם

"אני אצטרף לחברה הכי מגניבה על פני כדור הארץ כמהנדס תוכנה בצוות ההנדסה של לווייני סטארלינק. חברה נדירה שלא הזכירה את הגיל שלי אלא רק הסתמכה על היכולת והידע שלי", כתב קווזי בחשבון הלינקדין שלו. על פי הדיווח בסיאטל טיימס, הוא פרסם את הדברים הללו זמן קצר לפני סיום לימודיו באוניברסיטת סנטה קלרה, דבר שהפך אותו לאדם הצעיר ביותר שעשה זאת. עוד דווח כי הוא צפוי לעבור בקרוב עם אמו לוושינגטון, כדי שיוכל לעבוד ב-SpaceX.

הנער החל את מסעו יוצא הדופן בגיל שנתיים, כאשר ידע לנהל שיחות שוטפות, ובגן הילדים כבר סיפר לתלמידים אחרים ולמורים על דברים ששמע ברדיו, כך לפי הפרסום בלוס אנג'לס טיימס. בגיל 9 הוריו עזרו לו להירשם לקולג' קהילתי בקליפורניה, זאת לאחר שהרגיש כי הלימודים בכיתה ג' לא היו מספיק מאתגרים עבורו. "הרגשתי שאני לומד ברמה שנועדתי ללמוד", הסביר בראיון אז. 

באותה השנה הוא הוצב באחוזות 99.9 במבחן האייקיו בקרב האוכלוסייה הכללית, כך סיפרה משפחתו למגזין BrainGain. בגיל 11 התקבל להתמחוק במחלקת הבינה המלאכותית של אינטל, ובהמשך עבר לאוניברסיטת סנטה קלרה כדי ללמוד מדעי המחשב והנדסה, תואר שהוא צפוי לסיים בגיל 14 בלבד.