אחד הדברים המאפיינים את עידן פוסט הקורונה, והעבודה מרחוק, זה הצורך שלנו בניידות, היום יותר מתמיד. אם בעבר, כשחיפשנו מחשבים ניידים לדרכים, נאלצנו להתפשר על איכות בגלל המחירים, אז היום השוק מוצף באפשרויות נהדרות. אחת מהן היא ה-Yoga 7i של לנובו, מחשב נייד עם מסך מגע 14 אינץ' מתקפל, המשמש אתכם כסוג של טאבלט, עם עט עבודה כלול.

מבחינת עיצוב המחשב הנייד הקומפקטי הזה מאוד מסוגנן, כמו לפטופ עסקי קטן. הגודל שלו מושלם לנשיאה, הוא שוקל 1.42 ק"ג בלבד, נכנס בקלות לכל תיק נשיאה או תיק גב. אול הכי חשוב, במיוחד למי שרגיל לעבוד בדרכים, הלפטופ מתיישב בצורה מושלמת על הברכיים, ככה שהוא לא יפריע למי שיושב לידכם.  

Lenovo Yoga 7i (צילום: יח''צ)
Lenovo Yoga 7i (צילום: יח''צ)

לפני כמה שנים היה נהוג כי מחשבי עבודה, בעיקר ניידים, צריכים להיות מותאמים לצרכי המשרד בלבד, אבל התקופה הזו הסתיימה. ה-Yoga 7i הוא ורסטילי, מסך ה-OLED ברזולוציית 2.8K הופך אותו לבחירה אידיאלית לצפייה בסרטים בדרכים. תוסיפו לכך את האפשרות לקפל את המסך עד ל-360 מעלות ותקבלו עוד יותר גמישות, גם בעבודה וגם לצרכני פנאי. אם אתם מבלים שעות ארוכות בנסיעות ואתם מחפשים מחשב שיעשה את כל מה שצריך לעשות, אבל לא מפריע לסביבה,  הפיצ'רים האלה מושלמים בשבילכם.

מסך המגע של המחשב הנייד מאוד איכותי, עם יחס רוחב גובה של 16:10, תמיכה ב-Dolby Vision, טווח צבעים נרחב עם ניגודיות גבוהה ובהירות טובה. באופן כללי מקבלים תמונה מאוד חדה וברורה. המחשב תומך גם בטכנולוגיית Dolby Atmos, שעושה פלאים לסאונד היוצא מרביעיית הרמקולים במכשיר. הצליל ממש מקיף את המאזין, במיוחד בסרטי אקשן ומדע בדיוני, שנועדו לכך.

Lenovo Yoga 7i (צילום: יח''צ)
Lenovo Yoga 7i (צילום: יח''צ)

מבחינת ביצועים זה לא לפטופ למי שמתעניין במשחקים, אבל הוא חזק לכל צרכי העבודה, גם התובעניים ביותר. הוא מצויד במעבד i7-1260P של אינטל, לצד מאיץ גרפי Iris X של אינטל. המחשב מגיע עם זיכרון בנפח 16GB, כונן קשיח מהיר בנפח 1TB SSD, מקלדת מוארת ועט סטיילוס. המקלדת מאוד נוחה להקלדה, ויחסית שקטה. יש כמובן מחבר יציאות לחיבוריות מלאה: Thunderbolt 4, HDMI וקורא כרטיסי SD. הסוללה תומכת בטעינה מהירה והיא מחזיקה כמעט 15 שעות בפעילות נמוכה. חיבורי ה-WIFI ובלוטוס ב-7I מאוד אמינים ומתחברים בקלות. המחשב מאובטח עם עם אופציה לזיהוי פנים במצלמת הרשת FHD IR עם תריס פרטיות, והוא פיצ'רים נוספים כמו: תצוגה הכוללת אור כחול נמוך, ביטול רעשים חכם ועוד.

ה-Yoga 7i הוא אחד המכשירים המועדפים היום המשלבים בין עבודה ופנאי. המסך המעולה, שנותן את כל האפשרויות ממגע ועד לחדות תמונה ואיכות, והגוף הקטן והגמיש שלו, נותנים לו יתרון משמעותי. המחיר המומלץ לצרכן 5,519 שקל.