חברת דייסון השיקה לאחרונה את הדור הבא של מסנני האוויר שלה ה-Dyson Pure Formaldehyde, שמגיע בשני דגמים, דגם ה-Cool (מקרר את החדר), ודגם ה-Hot+Cool (אופציות לחמם ולקרר את החדר).

המסננים החדשים מגיעים עם טכנולוגיית חישת פורמלדהיד חדשה, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) כולל פורמלדהיד. 

פורמלדהיד הינו מזהם גז חסר צבע, המתנדף מרהיטים ומוצרי עץ המכילים שרפים המבוססים על פורמלדהיד כמו דיקט, חומרי בידוד ומוצרים כגון צבע, טפטים ומוצרי ניקוי ביתיים. בשל נפחו שהינו קטן פי 500 מחלקיקים בגודל של 0.1 מיקרון, קשה לזהות וללכוד אותו, מה שעלול להוביל לחשיפה ממושכת לכימיקלים מסוכנים הנישאים באוויר.

חיישן הפורמלדהיד החדש של דייסון, פועל לצד האלגוריתם הייחודי של דייסון, לניטור מדויק של רמות הפורמלדהיד - תוך שילוב לגילוי גזים אחרים המתגלים על ידי חיישן VOC ייעודי .

בנוסף לחיישן החדש, מהנדסי  דייסון גם בנו מחדש את מסלולי זרימת האוויר של המסנן. המסננים החדשים של דייסון לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון. כמו כן, המסנן החדש שקט יותר ב-20% ומפחית רעש לא רצוי בבית.

השילוב של חיישן פורמלדהיד חכם במסנן האוויר, מבטיח חישה מדויקת של המזהם במשך כל חיי המסנן. באמצעות תא אלקטרו-כימי, חיישן הפורמלדהיד של דייסון  אינו מתייבש והאלגוריתם החכם הייחודי שלו מצליב נתונים בכל שנייה, זאת תוך חישה סלקטיבית המבדילה בין מזהמים.

בנוסף, באמצעות טכנולוגיית Air Multiplier, המסנן יכול לשחרר אוויר מטוהר לכל פינה בחדר. מצב אוטומטי מאפשר למסנן לשמור על טמפרטורה מועדפת בחדר ואיכות אוויר. כמו כן, המסנן ניתן לשליטה מלאה על ידי אפליקציית. Dyson Link. כמו הדור הקודם של מסנני האוויר, גם כאן הם הם עושים עבודה מדהימה בניקוי הבית מריחות לא נעימים ומזהמים.

החימום והקירור עובדים בצורה נפלאה, כאשר האוויר עצמו לא מרגיש יבש, מאוד טבעי, והכי חשוב מאוד קל לשלוט על הטמפרטורות כדי שהחדר יהיה נעים. אם אתם מעשנים בבית אז בכלל מדובר בפתרון אידיאלי, מה גם שהצג במכשיר יראה לכם כל הזמן את איכות האוויר בחדר. המחירים המומלצים לצרכן: 2,299 לדגם ה-Cool המאוורר, ו-3,360 לדגם ה-Hot+Cool, המאוורר ומחמם.