חברת הסטארט-אפ "Joyned" מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הכריזה על שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה NexusTours שפתרונותיה פועלים ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה.  במסגרת שיתוף הפעולה יוטמע פתרון Joyned Booking בכל הפלטפורמות המקוונות של NexusTours.

שיתוף הפעולה עם NexusTours מצטרף להכרזות נוספות של Joyned על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים גדולים, ביניהם: חתימת הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels וחתימת הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית התיירות המקוונת אמדאוס (Amadeus) עליהם הכריזה החברה לאחרונה, ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברתVacation Homes  OYO. כיום עובדת Joyned עם עשרות מותגי תיירות בינלאומיים.

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "אנו שמחים ש- NexusToursתשתמש בפתרון Joyned Booking בכל אתריה המקוונים ואנו משתפים פעולה אתה כדי לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית ללקוחותיה. מרגש אותנו לשתף פעולה עם NexusTours החולקת אתנו את החתירה לטכנולוגיית ההזמנות החדשנית ביותר. אנו בטוחים שהסכם זה יניב הצלחה ענקית".

רובן גוטיירז, נשיא NexusTours: "באמצעות Joyned Booking לא זו בלבד שנעשיר את חוויית המשתמש אלא שנוכל לשמר את היתרון התחרותי שלנו בשוק. אנו להוטים לראות את המשך ההשפעה של הפתרון על עסקינו. כבר עתה אנו עדים לגידול מרשים של 20% בשיעור ההמרה של לקוחותינו שהשתמשו בפתרון".

בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (Conversion Rate) שלהם צומח פי ארבעה – שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד. 

הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.