האפליקציה החדשה של מטא - Threads, שמנסה להתחרות בטוויטר, הושקה היום (חמישי) באופן רשמי בחנויות האפליקציות. עם השקתה, כשני מיליון גולשים הורידו את האפליקציה. שעות ספורות לאחר מכן עדכן מנכ"ל מטא מארק צוקרברג כי למעלה מחמישה מיליון כבר הורידו את האפליקציה. "ייקח זמן עד שנעקוף את טוויטר", כתב צוקרברג בחשבונו באפליקציה החדשה. "לטוויטר הייתה הזדמנות אבל היא פספסה אותה. נקווה שאנחנו נצליח איפה שהם כשלו".

הסכסוך המתוקשר עולה מדרגה: האם מאסק וצוקרברג יסגרו חשבון בזירת האגרוף?
מהלך מכוון או הטרלה? אילון מאסק עורר סערה בטוויטר

האפליקציה החדשה מקושרת לחשבון האינסטגרם של המשתמש, כך שניתן יהיה להעביר את רשימת העוקבים שלך, ואת רשימת אלו שאתה עוקב אחריהם באינסטגרם - ישירות אליה. המשמעות היא, שלא יהיה צריך לבנות הכל "מאפס". למרות החיבור לאינסטגרם, Threads היא אפליקציה חדשה שעומדת בפני עצמה.

עם זאת, מהפוסטים הראשונים עולה כי הגולשים עדיין לא בטוחים מה לעשות עם האפליקציה החדשה, שמזכירה מאוד את טוויטר הן באופן בו הפוסטים נראים והן באופן בו פיד החדשות מאורגן.

בתיאור האפליקציה באפסטור נכתב: "Threads הוא המקום בו קהילות מתכנסות לדיון בכל דבר, מנושאים שאכפת לכם מהם ועד הטרנדים של מחר. ניתן להתחבר ולעקוב בצורה ישירה אחר היוצרים האהובים עליך, וגם אחרי אנשים בעלי תחומי עניין דומים לשלך - או לבנות קהל עוקבים משלך, כדי לשתף את הרעיונות, הדעות והיצירתיות שלך עם העולם".