המשחק גריים יהיה חינמי להורדה מהחנות של Epic Games (המפתחת של פורטנייט) בין התאריכים 6-13 ביולי, ותצטרף בכך לשורת משחקים מוערכים שנבחרו ע״י אפיק לקבל חשיפה שכזאת.

גריים הוא משחק ייחודי ומאתגר שפותח על ידי Clover Bite, הסטודיו לפיתוח משחקים של תילתן המכללה לעיצוב. הוא שוחרר לראשונה באוגוסט 2021 וקיבל ציון מרשים של 81 במטאקריטיק עבור גרסת המחשב שלו, וזכה לשבחים על המשחק המהיר שלו, המכניקה החדשנית ועיצוב העולם המסקרן.

במשחק השחקנים נכנסים לעולם יפהפה ואפל מלא ביצורים מוזרים ונופים מסתוריים. המשחק מציע טוויסט ייחודי בלחימה, שבו שחקנים יכולים למחוץ את אויביהם עם כלי נשק חיים המשתנים בצורה ותפקוד. לאחר הבסת אויבים, שחקנים יכולים ״לאכול״ את השאריות שלהם בעזרת חור שחור כדי לחזק את הדמות שלהם, ולהוסיף שכבה של אסטרטגיה ועומק למשחק.

אופיר כץ, מנהל סטודיו קלובר בייט ומנהל בית הספר למשחקים בתילתן: ״לאחר שמאות אלפי שחקנים כבר שיחקו בגריים, אנו שמחים על ההזדמנות להיחשף לעוד מיליוני שחקנים דרך הפלטפורמה של Epic Games, במיוחד לקראת השקת גירסת הסוויץ' וה-DLC השלישי המתוכננים לצאת בהמשך השנה. זוהי עדות לעבודה הקשה ולמסירות של הצוות של קלובר בייט ושל תילתן, ואנו נרגשים להציג לגיימרים נוספים את עולם האקשן-הרפתקה-תפקידים של גריים".