הרשת החברתית החדשה Threads ממשיכה לשבור שיאים ולעורר סערה ברחבי העולם, כאשר מספר המשתמשים ממשיך לעלות ועומד על כמאה מיליון ברחבי העולם. המספרים ממשיכים לעלות כל הזמן, זאת כאשר היא עדיין לא הושקה באיחוד האירופי, בשל נסיבות רגולטוריות שונות שטרם נמצא להן פתרון. עם עדיין לא ברור האם ומתי  יימצא פתרון לשאלות הללו - וכאשר הדבר יקרה ייתכן שהגרסה שתגיע לאזרחי המדינות הללו תהיה שונה מזו של ארצות הברית למשל.

חשוב להדגיש כי האיחוד האירופי לא חסם את האפליקציה, ומדובר בהחלט של מטא עצמה, אשר ככל הנראה עדיין לא הכינה את השירות לפעילות באירופה, אשר מתנהלת על פי תקנות ה-GDPR, העוסקות בשמירה על פרטיות המשתמשים. דובר הוועדה להגנת המידע באירלנד הסביר לאינדפנדנט כי הם ניהלו מגעים עם מטא בנוגע לשירות החדש, וכי "בשלב זה" הוא אינו צפוי לפעול באיחוד האירופי. 

גורמים המקורבים למטא הסבירו לעיתון האירי כי "החברה נמנעה מהפעלת השירות באיחוד האירופי, בגלל מה שהגדירו כ'חוסר בהירות' של החוקים והתקנות בנושא זה". לצד תקנות ה-GDPR, במטא מודאגים ככל נראה גם מחוק השווקים הדיגיטליים (DMA) שייכנס לתוקף ב-2024 ומשפיע על האופן בו חברות ענק יכולות להשתמש במידע של המשתמשים - תוך שהוא מגדיר את מטא אחת מ"שומרות הסף".

בתוך כך, טוויטר הגישה במהלך השבוע מכתב איום בתביעה למנכ"ל ומייסד מטא מארק צוקרברג. במסמך, טוויטר מאשימה את מטא בהעסקה של עובדים לשעבר שלה, וכי יש לה "גישה לסודות המסחריים של החברה, ולמידע מסווג אחר". עוד נכתב: "טוויטר מתכוונת לאכוף בצורה קפדנית את זכויותיה בתחום הקניין הרוחני, ודורשת ממטא לנקוט בצעדים מיידיים להפסקת השימוש בסודות מסחריים של טוויטר או במידע סודי אחר".