קבוצת Aman, שותפתה העסקית של חברת אינפורמטיקה בארץ מזה 23 שנה, מציגה שורת פיתוחים חדשים שלדבריה מהווים את "הדור הבא בתחום ניהול הדאטה". הפיצ'רים החדשים מבוססי בינה מלאכותית, ויסייעו בפישוט תהליכים וחיסכון בזמן ובכוח אדם.

"מובילאיי" לכיסאות גלגלים: בני נוער מהדרום פיתחו מערכת מיוחדת
זמין גם בעברית: עדכון משמעותי לצ'אטבוט של גוגל | כל הפרטים

הפיתוח הראשון שהציגה הקבוצה נקרא Claire GPT ומאפשר בניית ממשקים על בסיס בינה מלאכותית. מטרת הפיתוח היא לייעל את עבודתו של מפתח התוכנה, כך שיוותר עם עבודת פיתוח מזערית בפועל.

פיתוח נוסף יאפשר למפתחים לנצל את יכולות הפלטפורמה העננית של אינפורמטיקה בסביבת הפיתוח שלהם. המפתחים יוכלו להשתמש בשפת התכנות בה הם משתמשים ולהכניס מיקרו סרויסים של אינפורמטיקה לקוד שלהם בקלות רבה, ללא צורך בלמידת שפת תכנות חדשה או ממשקים מסובכים.

הפיתרון השלישי שהציגו Aman ואינפורמטיקה מיועד לחברות וארגונים שרוצים לעבור לשימוש בענן. פיצ'ר ה-PC to Cloud  ימיר ממשקים ישנים לטכנולוגיה הכי מתקדמת בלחיצת כפתור.

אינפורמטיקה היא חברה אמריקאית לפיתוח תוכנה שנוסדה בשנת 1993. מוצרי הליבה שלה כוללים ניהול נתונים בענן ארגוני ושילוב נתונים. היא מספקת תוכנות ושירותים לשילוב נתונים עבור עסקים, תעשיות וארגונים ממשלתיים שונים.

קבוצת Aman היא אחת מחברות הIT המובילות בישראל, הקבוצה מעסיקה מעל 2,500 עובדים בארץ ועוד כ-500 עובדים באירופה. היא מחזיקה 11 חברות בת המעניקות שירותים תפעוליים וטכנולוגיים וכך עונות על צרכי B2B במגוון תחומים טכנולוגיים - משירותי נתונים, פיתוח אפליקציות ועד ליישום ובניית תשתיות, ואסטרטגיות שבבים.